Tästä myyntiin oma työmatka-auto, hankin farmarin, eikä ole varaa jättää tätä itselle kesäkulkineeksi.
Kilsat on matalat, mutta tämä on ulkopuolelta kulunut, kuten kuvista näkyy. Vaatisi vähän rakkautta tallin puolella, että saisi hyvän. Plussana sisusta on todella hyvässä kunnossa, joten siihen ei tarvitse metsästää osia ympäri maailmaa.
Plussat ja miinukset:
Tämä viimeisen mallivuoden Classic on hyvin varusteltu, sisustassa puolinahkapenkit ja jalopuulistat.
Sähkölasit ja sähköpeilit toimii, penkinlämmittimet toimii.
Peilinlämmittimet/takalasinlämmitin toimii. Talvella puhaltaa lämmintä.
Kesärenkaina...
Tästä myyntiin oma työmatka-auto, hankin farmarin, eikä ole varaa jättää tätä itselle kesäkulkineeksi.
Kilsat on matalat, mutta tämä on ulkopuolelta kulunut, kuten kuvista näkyy. Vaatisi vähän rakkautta tallin puolella, että saisi hyvän. Plussana sisusta on todella hyvässä kunnossa, joten siihen ei tarvitse metsästää osia ympäri maailmaa.
Plussat ja miinukset:
Tämä viimeisen mallivuoden Classic on hyvin varusteltu, sisustassa puolinahkapenkit ja jalopuulistat.
Sähkölasit ja sähköpeilit toimii, penkinlämmittimet toimii.
Peilinlämmittimet/takalasinlämmitin toimii. Talvella puhaltaa lämmintä.
Kesärenkaina halutut Hydra-vanteet pari vuotta vanhoilla 205 leveillä Michelineillä ja talvirenkaina Classicille ominaiset Pholus-vanteet pari vuotta vanhoilla 185 leveillä Toyon nastakumeilla, molempiin vanteisiin keskikupit.
Pioneerin bt-soitin ja vakiokaiuttimet.
Automaatti-ilmastointi, vaatisi täytön, jotta puhaltaisi oikeasti kylmää. Ilmastointi puhaltaa vain jaloille, koska mallin tyyppivikana alipainekellojen vuotaminen. Tähän on kuulemma jokin helpohko fiksi olemassa, mutten ole vaivautunut selvittelemään.
Uusi akku vaihdettu talvella + tehty viimeisin öljynvaihto(n.7tkm välein omassa ajossa.)
Vasen etuiskunvaimennin vaihdettu vuosi sitten.
Edellisen omistajan aikana 2019 242tkm kohdalla turbon vaihto, 2024 288tkm jakopääremontti.
Korissa käytön jälkeä.
Keskuslukitus ei toimi.
ABS toimii kaupunkiajossa, maantiellä sytyttää vikakoodin pitkäaikaisesta puuttuvasta signaalista ja sytyttää vikavalon, valo katoaa uudelleenkäynnistettäessä. Etuanturit ja kojelaudan ABS-moduuli vaihdettu.
Vakionopeudensäädin toimii, mutta nopeusmittari hukkaa välillä signaalin ja vakkari kytkeytyy pois, mittariston juotokset lienee syypäänä, perän nopeus/ABS-yhdistelmäanturi vaihdettu.
Takapään iskunvaimentimet väsyneet ja perä on täten vähän matalalla.
Vaihteistoöljyt kannattaisi vaihtaa, 20L öljypönttö mukaan.
Kuskinpenkin reuna vähän revennyt.
Sähköantenni rikki.
Oikeassa takavalossa välillä kosketushäikkää, syttyy taas ajossa.
Takapuskuri tuli kiinnitettyä liian alas kun käytin talvella irti, joten paneeliväli irvistää hieman.
Kone lämpimänä tyhjäkäynti seilaa satunnaisesti varsinkin kuumina kesäpäivinä, todennäköisesti korjaantuisi koneen tiivisteet vaihtamalla ja varmistamalla ettei ole alipainevuotoja, ei ole haitannut itseä.
Kardaani vähän tärrää ajossa, katoaa korkeammilla kierroksilla.
Lisäkysymyksiä voi esittää Whatsapp 041 3yksi0 1110
EI VAIHTOJA!