Toimiva volvo 1.9t4 noin 250hp jokapäiväisessä ajossa.
viat: pitkä startti todennäköisesti suutin vuotaa läpi jollon käy kolmella sylinterillä hetken mut herää kyllä peliin kun lämpiää.
moottori tiputtaa hieman öljyä.
rujo sisältä mut ehjät ovipahvit saa varaosa autosta.
takakaareet on hieman huonossa happessa yhden tai kaks iltaa joutuu varmasti laulaan mikkiin jos meinaa seuraavalle leimalle vie tehdä.
käsijarruvaijerit saa mukaan molempiin autoihin.
plussia: jakopää tehty 400tkm kohdalla ja tulpat vaihdettu. perus huoltoo tehty aina tarpeen vaatiessa. moottorissa käytetty aina öljynvaihdon aikana X1-R ainetta.
musiikkia soi ainaki ihan ok kovaa.
jos joku on kiinostuntu humppavehkeistä ne saa mukaan jos haluaa kontista löytyy museosubbari 15spl pro vahvistin bilteman 1-kanavainen D-luokan päätevahvistin
edestä löytyy gas diskantit ja gas 8tuumaset GAS MAD2-8 muistaakseni.
piuhat on vedetty perinteisesti väliaikaisesti
Varaosa volvo haettava trailerilla
Toimiva volvo 1.9t4 noin 250hp jokapäiväisessä ajossa.
viat: pitkä startti todennäköisesti suutin vuotaa läpi jollon käy kolmella sylinterillä hetken mut herää kyllä peliin kun lämpiää.
moottori tiputtaa hieman öljyä.
rujo sisältä mut ehjät ovipahvit saa varaosa autosta.
takakaareet on hieman huonossa happessa yhden tai kaks iltaa joutuu varmasti laulaan mikkiin jos meinaa seuraavalle leimalle vie tehdä.
käsijarruvaijerit saa mukaan molempiin autoihin.
plussia: jakopää tehty 400tkm kohdalla ja tulpat vaihdettu. perus huoltoo tehty aina tarpeen vaatiessa. moottorissa käytetty aina öljynvaihdon aikana X1-R ainetta.
musiikkia soi ainaki ihan ok kovaa.
jos joku on kiinostuntu humppavehkeistä ne saa mukaan jos haluaa kontista löytyy museosubbari 15spl pro vahvistin bilteman 1-kanavainen D-luokan päätevahvistin
edestä löytyy gas diskantit ja gas 8tuumaset GAS MAD2-8 muistaakseni.
piuhat on vedetty perinteisesti väliaikaisesti
Varaosa volvo haettava trailerilla