Myydään perussiisti 159
Ulkoa ok siisti, iän tuomaa kulumaa ja kiveniskemää, mutta ei mitään isompaa moitittaavaa, katossa tosin lakkavikaa
Mekaanisesti kunnossa, ainoa miinus että vaihteisto ääntää ajossa (tyyppiominaisuus, ei ole omia ajoja haitannut, toimii muuten täysin ja hyvin).
Kone ei juuri hukkaa öljyä, 10 tkm vaihtovälillä saattaa joutua noin 0.5L lisäämään.
Ilmastointi toimii erinomaisesti.
Sisältä siisti, musta nahkasisusta vaihdettu vähän ajetusta, penkit ehjät ja kaikki pehmusteet kunnossa. Radioon asennettu CD-vaihtajan paikalle Bluetooth-moduuli, eli ns sisäänrakennettu Bluetooth löytyy.
Varusteita...
Myydään perussiisti 159
Ulkoa ok siisti, iän tuomaa kulumaa ja kiveniskemää, mutta ei mitään isompaa moitittaavaa, katossa tosin lakkavikaa
Mekaanisesti kunnossa, ainoa miinus että vaihteisto ääntää ajossa (tyyppiominaisuus, ei ole omia ajoja haitannut, toimii muuten täysin ja hyvin).
Kone ei juuri hukkaa öljyä, 10 tkm vaihtovälillä saattaa joutua noin 0.5L lisäämään.
Ilmastointi toimii erinomaisesti.
Sisältä siisti, musta nahkasisusta vaihdettu vähän ajetusta, penkit ehjät ja kaikki pehmusteet kunnossa. Radioon asennettu CD-vaihtajan paikalle Bluetooth-moduuli, eli ns sisäänrakennettu Bluetooth löytyy.
Varusteita muunmuassa Bosen stereot , penkinlämmittimet, vakionopeudensäädin, edellämainittu Bluetooth ynnä muut tarpeelliset
Omana aikanani vaihdettu sitä sun tätä, isoimpana alle vuoden vanha uusi akku ja starttimoottori, kuluvaa osaa vaihdettu tarpeen mukaan, öljyt vaihdettu maks 10 tkm välein, juuri vaihdettu ja vaihdettu myös suodatin.
Molemmat helmat avattu, hitsattu uudet kotelot, ruostesuojattu ja tehty ulkopellit uudestaan terveestä pellistä.
Alla uudet Nokian kesärenkaat ja juuri maalatut vanteet, mukaan tulee ok kuntoiset Nokian kitkat.