Tästäpä haikein mielin eteenpäin mainio Lexa. Myyntiin vain koska tarve käytännöllisemmälle kiesille.
Teknisesti toimii juuri niinkuin pitää. Sähkölaitteet kunnossa, moottori ja vaihteisto myös täysin iskussa. Pohja ruosteeton (ei suojattu) ja melkein kuin suoraan tehtaalta.
Alla 20" vanteet kesäkumeilla. Löytyy pientä jälkeä japanin ajoilta.
Mukaan 18" vanteet todella huonoilla nastoilla, vanteet itsessään on lähes mintissä kunnossa.
Ulkoisesti oikein pätevässä kunnossa. Pientä kulumaa ja elämää toki tämän ikäisessä on. Maalipinta ok, ei lakkavaurioita. Väri on hyvinkin näyttävä.
Sisältä myös todella hyvässä kuosissa lukuunottamatta kuskinpenkkiä josta nahat revenneet parista kohtaa...
Tästäpä haikein mielin eteenpäin mainio Lexa. Myyntiin vain koska tarve käytännöllisemmälle kiesille.
Teknisesti toimii juuri niinkuin pitää. Sähkölaitteet kunnossa, moottori ja vaihteisto myös täysin iskussa. Pohja ruosteeton (ei suojattu) ja melkein kuin suoraan tehtaalta.
Alla 20" vanteet kesäkumeilla. Löytyy pientä jälkeä japanin ajoilta.
Mukaan 18" vanteet todella huonoilla nastoilla, vanteet itsessään on lähes mintissä kunnossa.
Ulkoisesti oikein pätevässä kunnossa. Pientä kulumaa ja elämää toki tämän ikäisessä on. Maalipinta ok, ei lakkavaurioita. Väri on hyvinkin näyttävä.
Sisältä myös todella hyvässä kuosissa lukuunottamatta kuskinpenkkiä josta nahat revenneet parista kohtaa.
Käytetty konttorilla 26/2026, Hylätty, iskarit vaihtoon.
Alle tulossa bc racing säädettävä alustasarja ja myydään katsastettuna.
Voidaan myydä katsastamattomana/korjaamattomana 12 000e (ilman osia) 5.7 asti jonka jälkeen laitan kuntoon ja katsastan. Korjattava 23.7 mennessä.
Muuta huomautuksia tai korjauskehotuksia ei katsastuksesta tullut.
Huoltoja ei ole tarvinnut tehdä joten ainut maininta on öljynvaihto n.3000km sitten.
Vaihdokille ei ole tarvetta.
Yhteydet alkuun viestillä!
Yleisenä nyrkkisääntönä: jos tilillä ei riitä paine ostaa tätä, niin sillon ei ole varaa myöskään ajaa tällä joten älä turhaan ota yhteyttä. Lisätietoja toki saa jos on ostohousut jalassa mutta renkaita voi käydä potkimassa muualla, kiitos!