Huom! Myyn autoa kaverini puolesta!
Viestillä saa parhaiten kiinni iltapäivällä/illasta numerosta 0409658404
Ohjelmoitu ja etanolikäyttöinen v70 eteenpäin. N. 240-250hv.
Ekana miinukset mitä tulee autosta mieleen: oikealla puolella ilmeisesti vetari täristää hieman kovemmissa nopeuksissa, on silti muuten toiminut normaalisti. Sekä käsijarru pitää mutta vasta muutamalla viimeisellä naksahduksella. Tämän katson jos ehdin. Tuulilasissa halkeama apukuskin puolella mutta ei ole näkökentässä niin että aiheuttaisi ongelmia katsastuksessa.
Plussat: käy etanolilla sekä bensalla, kahdet renkaat, talvirenkaat nastoilla ja ne ovat melkein uudenveroiset, kahdet avaimet, ilmastointi joka puhaltaa kylmää hyvin, mankkakin vaihdettu. Mukaan...
Huom! Myyn autoa kaverini puolesta!
Viestillä saa parhaiten kiinni iltapäivällä/illasta numerosta 0409658404
Ohjelmoitu ja etanolikäyttöinen v70 eteenpäin. N. 240-250hv.
Ekana miinukset mitä tulee autosta mieleen: oikealla puolella ilmeisesti vetari täristää hieman kovemmissa nopeuksissa, on silti muuten toiminut normaalisti. Sekä käsijarru pitää mutta vasta muutamalla viimeisellä naksahduksella. Tämän katson jos ehdin. Tuulilasissa halkeama apukuskin puolella mutta ei ole näkökentässä niin että aiheuttaisi ongelmia katsastuksessa.
Plussat: käy etanolilla sekä bensalla, kahdet renkaat, talvirenkaat nastoilla ja ne ovat melkein uudenveroiset, kahdet avaimet, ilmastointi joka puhaltaa kylmää hyvin, mankkakin vaihdettu. Mukaan tulee reilusti joitain osia esim. Jouset, etumaskeja yms. Koiranluut vaihdettu eteen n. 1kk takaperin ja itse olen vaihtanut automaattivaihteiston ja moottorinöljyt. Leimaa marraskuuhun. Vakkari löytyy ja toimii.
Auto lähtee hyvin käyntiin ja toimii muutenkin normaalisti, sekä laatikko vaihtaa hyvin. Autossa on möreät äänet, sekä turbonkin äänet kuuluu hyvin kun on vapaasti virtaava ilmansuodatin. Alkuperäinen mukaan.
Varmasti jäi jotain sanomatta joten viestiä tulemaan jos ilmenee kysyttävää.