Tästä keskivertoa parempi A6 bensakoneella, automaattina, nelivedolla ja vetokoukulla sitä tarvitsevalle
Ensinnäkin pitää muistaa, että auto on jo yli 20 vuotta vanha.
Siitä huolimatta varsin siistissä kunnossa.
Löytyy pieniä ruostekohtia yksi isompi naarmu/ruoste yhdistelmä oikeasta takakulmasta (kuvattu)
Sisältä muuten ehjä paitsi hansikaslokeron toinen sarana murtunut ja apparin oven kaiuttimen ritilä rikki. Ehjän samanvärisen ovipahvin saa purkaamolta 100e hintaan.
Huoltokirja hävinnyt ajan saatossa, remontteja kuitenkin tehty viime aikana.
Vaihteisto menee vikatilaan hetken ajon jälkeen, ei vaihda 3 vaihteelta ylös
Moottorista pientä...
Tästä keskivertoa parempi A6 bensakoneella, automaattina, nelivedolla ja vetokoukulla sitä tarvitsevalle
Ensinnäkin pitää muistaa, että auto on jo yli 20 vuotta vanha.
Siitä huolimatta varsin siistissä kunnossa.
Löytyy pieniä ruostekohtia yksi isompi naarmu/ruoste yhdistelmä oikeasta takakulmasta (kuvattu)
Sisältä muuten ehjä paitsi hansikaslokeron toinen sarana murtunut ja apparin oven kaiuttimen ritilä rikki. Ehjän samanvärisen ovipahvin saa purkaamolta 100e hintaan.
Huoltokirja hävinnyt ajan saatossa, remontteja kuitenkin tehty viime aikana.
Vaihteisto menee vikatilaan hetken ajon jälkeen, ei vaihda 3 vaihteelta ylös
Moottorista pientä öljynvuotoa alipainepumpun suunnalta. Jos ei korjata halua niin ovokolta löytyy vaihdelaatikko alle 300 eurolla ja vielä vuoden takuulla.
Renkaat lailliset mutta ei parhaat mahdolliset.
Keskikonsoolissa iän mukaista kulumaa (kuvat)
Myydään 16" talvirenkailla, kuvien 19" vanteet 700e lisähinnasta mukaan
Hyvillä varusteilla ikäikseen
Neliveto toimii
Löytyy 2-alue ilmastointi ja sähköiset nahkapenkit ja vakkari ja keyless-go ja puhelimen bluetooth ja takaikkunoiden verhot jne jne
Kaikki penkit ehjät ja jopa siistit
Kaikki lisävarusteet tuntuu toimivan
19 tuumaisilla kesävanteilla näyttää hyvältä
16 nastarenkaat talveksi (nastoja puuttuu)
Ihan OK lisävalo keulalla.
Takaisinkutsut hoidettu ja juuri katsastettu.
Juuri huollettu. Vaihdettu öljyt, sytytystulpat, vaihteistoöljyt, ohjaustehostimen pumppu, kasa tiivisteitä mm venttilikansien tiivisteet.
Ketjutkin oli sen näköinen että hiljattain vaihdettu.
Vetokoukku löytyy, avainta ei. Eli on tällä hetkellä mallia kiinteä.
Mukavat veekuutosen murinat.
Minun osalta on Audi kokeiltu ja joutaa seuraavalle. Ei ihan minun makuun auto valitettavasti, muuten lähtisin itse laatikkoa vaihtamaan.