Kauppakassi, pitkällä leimalla eli seuraava katsastus vasta 29.4.2027 ja pieni kulutus, pieni vero ja pieni vakuutus!
Ilmastointi huollettu ja tulee kylmää!
Ei pala mitään vikavaloja.
Ajoltaan ihan ok kuntoinen, ei tietenkään uutta vastaavassa kunnossa enää.
- 2x renkaat eli kahdet renkaat.
Alla kesärenkaat alumiinivanteilla joilla ajelee kesän, ehkä jopa parikin.
Talvirenkaat löytyy myös, niissä pintaa ja nastoja, yhdestä renkaasta puuttuu muutama nasta, muuten ok.
-Vetokoukku
-4...
Kauppakassi, pitkällä leimalla eli seuraava katsastus vasta 29.4.2027 ja pieni kulutus, pieni vero ja pieni vakuutus!
Ilmastointi huollettu ja tulee kylmää!
Ei pala mitään vikavaloja.
Ajoltaan ihan ok kuntoinen, ei tietenkään uutta vastaavassa kunnossa enää.
- 2x renkaat eli kahdet renkaat.
Alla kesärenkaat alumiinivanteilla joilla ajelee kesän, ehkä jopa parikin.
Talvirenkaat löytyy myös, niissä pintaa ja nastoja, yhdestä renkaasta puuttuu muutama nasta, muuten ok.
-Vetokoukku
-4 ovea
-1 x avain
-Sähköikkunat edessä
-Keskuslukitus avaimesta ja toimii
-Penkinlämmitin
-Lohkolämmitin ja sisätilapistoke
Ollut vuoden käytössä putkeen, joten taitaa käydä jopa romutuspalkkioon?
Yksin et pääse koeajolle koska huonoja kokemuksia siitä eli minä tulen AINA mukaan koeajolle.
Ei vaihtoa muuhun kun rahaan.
Ja koska huonoja kokemuksia tilisiirto huijaksista niin:
EI mitään tilisiirto kusetuksia mitkä "näkyy huomenna" tai "päivän viive".
Rahojen pitää näkyä HETI minun tilillä, jos tämä on ongelma niin etsi toinen auto.
Mobilepay on ok.
Ja koska on kyseessä käytetty auto niin:
Ilman mitään valitus- tai palautusoikeutta, ostaja tutustuu itse ajoneuvoon paikanpäällä ja hyväksyy ostaessa ajoneuvon kaikkine vikoineen ja puutteineen.
Auton sijainti on Pornainen.
Soitot ja viestit kello 12-22 !
EI VAIHTOA, muuhun kuin rahaan.