Muutaman vuoden minulla ollut päivittäisessä käytössä. Huollettu kerran vuoteen (vähintään moottoriöljyt vaihdettu) ja siisti sisältä, ei tuoksuja eikä tupakoitu.
Plussat:
- Öljyt vaihdettu kerran vuoteen
- Venttiilikopan tiiviste vaihdettu n. 1 vuosi sitten
- Tuulilasi vaihdettu reilu vuosi sitten
- Uudet Hankook-kesärenkaat (toukokuu -26)
- Siisti sisältä
- Ratinlämmitin
- Ilmastointi ja vakionopeudensäädin toimivat
- sisätilassa pistoke lämmittimelle
- akku vaihdettu kesällä 2025
- kuluvaa osaa vaihdettu tarpeen mukaan (koiranluu edestä, paisuntasäiliö ja letkuja mm.)
Miinukset:
- Helmoissa ja hieman takakaaressa pintaruostetta
- Penkinlämmittimet toimivat n. 30s, rele tms.?
- Alkoi alkukesästä tiputtaa hieman jäähdytinestettä, vuoto paikallistettu muttei taitoja/työkaluja päästä käsiksi letkuun.
Muutaman vuoden minulla ollut päivittäisessä käytössä. Huollettu kerran vuoteen (vähintään moottoriöljyt vaihdettu) ja siisti sisältä, ei tuoksuja eikä tupakoitu.
Plussat:
- Öljyt vaihdettu kerran vuoteen
- Venttiilikopan tiiviste vaihdettu n. 1 vuosi sitten
- Tuulilasi vaihdettu reilu vuosi sitten
- Uudet Hankook-kesärenkaat (toukokuu -26)
- Siisti sisältä
- Ratinlämmitin
- Ilmastointi ja vakionopeudensäädin toimivat
- sisätilassa pistoke lämmittimelle
- akku vaihdettu kesällä 2025
- kuluvaa osaa vaihdettu tarpeen mukaan (koiranluu edestä, paisuntasäiliö ja letkuja mm.)
Miinukset:
- Helmoissa ja hieman takakaaressa pintaruostetta
- Penkinlämmittimet toimivat n. 30s, rele tms.?
- Alkoi alkukesästä tiputtaa hieman jäähdytinestettä, vuoto paikallistettu muttei taitoja/työkaluja päästä käsiksi letkuun.