Luotettavasti palvellut ja laajalti huollettu käyttöpeli etsii uutta kotia tilanpuutteen vuoksi. Upea volvon rebel blue erikoisväri.
D4 ikuisuuskone käy ja kukkuu tyytyväisesti. Ajotuntumaltaan mukavan jämäkkä ja vaikkei ole mitään älyttömiä tehtaan poppipaketteja, äänentoisto on yllättävän laadukas. Ripakopallinen jarruosia tuli uusittua pari kuukautta takaperin, joten eteenpäin menemisen lisäksi menon saa myös pysähtymään tehokkaasti! Koitin huoltaa siihen malliin, ettei tarvisi muutamaan vuoteen vaihdella muuta kuin öljyt.
Kesälle kohtuupintaiset renkaat kohtuu aluvanteilla, talvelle tuoreet nastat hieman komeimmilla aluvanteilla. Talvella käyttömukavuutta tuo tehtaan webasto kaukosäätimellä sekä penkinlämmittimet edessä ja takana.
Muuten leimalle...
Luotettavasti palvellut ja laajalti huollettu käyttöpeli etsii uutta kotia tilanpuutteen vuoksi. Upea volvon rebel blue erikoisväri.
D4 ikuisuuskone käy ja kukkuu tyytyväisesti. Ajotuntumaltaan mukavan jämäkkä ja vaikkei ole mitään älyttömiä tehtaan poppipaketteja, äänentoisto on yllättävän laadukas. Ripakopallinen jarruosia tuli uusittua pari kuukautta takaperin, joten eteenpäin menemisen lisäksi menon saa myös pysähtymään tehokkaasti! Koitin huoltaa siihen malliin, ettei tarvisi muutamaan vuoteen vaihdella muuta kuin öljyt.
Kesälle kohtuupintaiset renkaat kohtuu aluvanteilla, talvelle tuoreet nastat hieman komeimmilla aluvanteilla. Talvella käyttömukavuutta tuo tehtaan webasto kaukosäätimellä sekä penkinlämmittimet edessä ja takana.
Muuten leimalle meni kirkkain paperein, mutta katsuri löi korjauskehotuksen oikean etulokarin ruostevauriosta. Tätä ei ole korjattu, kuva tilanteen vakavuudesta näkyy ilmoituksessa. Toisena Volvo on call herjaa toimimattomuuttaan, kuten näillä on tapana tässä iässä. Yleensä vaatii voc akun vaihdon ja ohjelmoinnin. Vika tai ominaisuus oli ostaessa, enkä ole huomannut vaikuttavan mihinkään arkikäytössä. Kolmantena vaikka kuinka komea väri onkin, on pinta nähnyt parhaat päivänsä. Ruosteensyömiä alkaa olla aluillaan muutamissa kohdissa, joista kuvia koitin räpsiä.
Tämä ei tienpäälle jätä ja kauempaa kun katselee niin varsin komea pelikin.
Vaihtuu euroopan valuuttaan. Jos kyseisen valuutan kera tulee n. parin tonnin a2 pyörä, saatan innostua. Autoja ei kannata ehdotella kun niitä ei kolmatta talouteen mahdu.