Farkku mondeo kaupan. Työmatka ajojen vähennettyä ei enään diesel autolle ole tarvetta. Talvella leimattu puhtain paperein, 2028 tammikuussa seuraavan kerran leimalle. Isolla rahalla remontoitu autoa tässä vuosien saatossa, mitä mulla ollut. Autolla itse ajanut noin 120tkm, vähän reilu 4 vuotta. Ruotsi auto. Autoon löytyy kahdet avaimet, kaukowebasto kakella, kesä/talvi kumit aluvantein, koiraverkot konttiin, kattokaiteet joita vähän tuunailtu joskus, kangas sekä kumimatot lattialle. Aikaisemmin ollut sävytetyt takaikkunat, joiden päälle on liikkeessä laitettu lisätummennukset ammattilaisella, on tummat lasit takana. 9” pyöreet lisävalot keulassa, kyllä näillä latu aukeaa kun malttaisi vielä suunnata ja jonkinlaiset tuet kiinnitellä maskiin. Perushyvät varusteetkin autossa, kaikki varusteet toimivat. Tekniikan puolesta auto on hyvässä kunnossa, kosmeettista vikaa löytyy jo 300tkm ajetuksi. Perus...
Farkku mondeo kaupan. Työmatka ajojen vähennettyä ei enään diesel autolle ole tarvetta. Talvella leimattu puhtain paperein, 2028 tammikuussa seuraavan kerran leimalle. Isolla rahalla remontoitu autoa tässä vuosien saatossa, mitä mulla ollut. Autolla itse ajanut noin 120tkm, vähän reilu 4 vuotta. Ruotsi auto. Autoon löytyy kahdet avaimet, kaukowebasto kakella, kesä/talvi kumit aluvantein, koiraverkot konttiin, kattokaiteet joita vähän tuunailtu joskus, kangas sekä kumimatot lattialle. Aikaisemmin ollut sävytetyt takaikkunat, joiden päälle on liikkeessä laitettu lisätummennukset ammattilaisella, on tummat lasit takana. 9” pyöreet lisävalot keulassa, kyllä näillä latu aukeaa kun malttaisi vielä suunnata ja jonkinlaiset tuet kiinnitellä maskiin. Perushyvät varusteetkin autossa, kaikki varusteet toimivat. Tekniikan puolesta auto on hyvässä kunnossa, kosmeettista vikaa löytyy jo 300tkm ajetuksi. Perus kiven iskeymät keulassa, etumaskiin tuli joskus tuusattua ledipaneeli kiinni, siitä jäännyt aukko maskiin, katollekkin joskus paneelia laitoin, siitä pikku mäskit kattopelissä vielä. Perus siisti sisältä, koiria ollut kyydissä, kuskinpenkki vähän lässähtänyt, sisusta kaipaisi pesua jos hyvän haluaa.
Autosta on vielä rahoitusta jäljellä muutama tonni, maksellaan pois ennen kaupanteon hetkeä. Huolloista voin laitella tarkempia kuvia kiinnostuneille, iso pinkka kuitteja. Autoon löytyy sähköinen huoltokirja, sekä paperinen. Itse olen käyttänyt paperista. Whatsapilla/soittamalla tavoittaa.