Nissan Qashqai

1,6 Visia 5MT 4x2
Päivitetty 03.06.2026 Jyväskylä, Keski-Suomi
ID 15723458
Nissan Qashqai
Bensiini
2007
338 000 km
Manuaali
Juuri katsastettu 29.4.2026, varmatoiminen ja komea citimaasturi!
Perustiedot
Mittarilukema
338 000 km
Moottori
1,6 l, Bensiini
Vuosimalli
2007 (ensirek. 6-2008)
Vaihteisto
Manuaali
Vetotapa
Etuveto
Katsastettu
4/2026
Korimalli
Maastoauto suv
Auton tyyppi
Henkilöauto
Väri
Musta metalliväri
Tekniset tiedot
Teho
84 kW / 114 Hv
Ovien lkm
5
Ohjauslaite
Vasemmalla
Turvallisuus
Isofix-valmius
Lukkiutumattomat jarrut (ABS)
Turvatyynyt
Luistonestojärjestelmä
Sumuvalot
Varashälytin
Isofix-valmius Lukkiutumattomat jarrut (ABS) Turvatyynyt Luistonestojärjestelmä Sumuvalot Varashälytin
Sisätilat ja mukavuudet
Ilmastointi: Manuaalinen
Keskuslukitus: Avaimella
Ohjaustehostin
Sähkökäyttöiset ikkunat
Kaadettavat takaistuimet
Lohkolämmitin / moottorilämmitin
Penkinlämmittimet
Sähköpeilit
Ilmastointi: Manuaalinen Keskuslukitus: Avaimella Ohjaustehostin Sähkökäyttöiset ikkunat Kaadettavat takaistuimet Lohkolämmitin / moottorilämmitin Penkinlämmittimet Sähköpeilit
Elektroniikka
Bluetooth
Äänentoistojärjestelmä
Bluetooth Äänentoistojärjestelmä
Muut
Kahdet renkaat
Monitoimiohjauspyörä
Kahdet renkaat Monitoimiohjauspyörä
Lisätiedot

Auto juuri katsastettu ja yksi huomautus vasemmasta parkkivalosta, vaihdan kun ehdin, pikkujuttu!


Auto ei ole uusi ja siinä pientä käytön jälkeä:

- Kuskin ikkuna ei tahdo aina nousta napista, pätkii hieman

- Kylmänä kone herjaa ekaa happianturia mut ei vaikuta ajoon, eikä päästöihin, ilmeisesti tyyppivikaa


Plussia tässä autossa löytyy:

- Hieno karjapuskuri

- Tuulenohjaimet aka röökilipat

- Todella siisti sisältä! (juuri pesty ammattilaisella kaikki pinnat ja penkit)

-...

Auto juuri katsastettu ja yksi huomautus vasemmasta parkkivalosta, vaihdan kun ehdin, pikkujuttu!


Auto ei ole uusi ja siinä pientä käytön jälkeä:

- Kuskin ikkuna ei tahdo aina nousta napista, pätkii hieman

- Kylmänä kone herjaa ekaa happianturia mut ei vaikuta ajoon, eikä päästöihin, ilmeisesti tyyppivikaa


Plussia tässä autossa löytyy:

- Hieno karjapuskuri

- Tuulenohjaimet aka röökilipat

- Todella siisti sisältä! (juuri pesty ammattilaisella kaikki pinnat ja penkit)

- Ilmastointi

- Kahdet renkaat, kesärenkaat oikein hyvät ja talvirenkaat vielä ihan ok!

- Vararengas kaikkine orkkis työkaluineen löytyy kontista!




Autoon juuri vaihdettu öljyt + suodatin ja kone toimii jakoketjulla joten huoletta ajamaan!


Auto ollut 12 vuotta enollani, joten historia tiedossa ja nyt myyntiin kun ei ole tarvetta enään.


100% rehellisesti kaikki mainittu ilmoituksessa.


Vaihtoja saa ehdottaa noin samanhintasiin tai hiukan halvempiin

Ohjeita turvalliseen ajoneuvokauppaan

Nissan Qashqai  3.9 Lue 129 Nissan Qashqai -arvostelua

Maasturit
Ohjeita turvalliseen ajoneuvokauppaan

Nissan Qashqai  3.9 Lue 129 Nissan Qashqai -arvostelua

Maasturit

Nissan Koeajoja