Viimeisiä dinosauruksia, eli isolohko Saab Aero 2.3TS. Siistikuntoinen ja päivittäisessä nätissä ajossa ja hoidossa ollut minulla reilut viisi vuotta ja 70tkm ja sitä ennen reilut kahdeksan vuotta edellisellä omistajalla myöskin tarkalla pidolla. Tottakai tässä iässä ja näillä kilometreillä alkaa aika näkyä niin kuskissa, kuin autossakin,, joten pikku ruostefixiä olisi tiedossa, mutta ihan helppo homma, ei todellakaan mikään mätä pommi ,Itse asiassa viinipäissäni kerran tallissa Dartsia heittäessäni sain idean, että fixaan nuo pari kohtaa kuntoon tässä samalla ja niin tein, ja sen kyllä huomaa. Nyt kun päästiin näihin miinuksiin niin jatketaan niillä, joten ilmastointi ei puhalla kylmää, oikea etuvalo pimeä, uusi tuikku kesti 6klk ja sammui, olkoon palamatta..joskus palaa moottorin vikavalo, kävin nollaamassa, mutta palasi, välillä sammuu pitkäksikin ajaksi ja syttyy taas, ei vaikuta mitenkään...
Viimeisiä dinosauruksia, eli isolohko Saab Aero 2.3TS. Siistikuntoinen ja päivittäisessä nätissä ajossa ja hoidossa ollut minulla reilut viisi vuotta ja 70tkm ja sitä ennen reilut kahdeksan vuotta edellisellä omistajalla myöskin tarkalla pidolla. Tottakai tässä iässä ja näillä kilometreillä alkaa aika näkyä niin kuskissa, kuin autossakin,, joten pikku ruostefixiä olisi tiedossa, mutta ihan helppo homma, ei todellakaan mikään mätä pommi ,Itse asiassa viinipäissäni kerran tallissa Dartsia heittäessäni sain idean, että fixaan nuo pari kohtaa kuntoon tässä samalla ja niin tein, ja sen kyllä huomaa. Nyt kun päästiin näihin miinuksiin niin jatketaan niillä, joten ilmastointi ei puhalla kylmää, oikea etuvalo pimeä, uusi tuikku kesti 6klk ja sammui, olkoon palamatta..joskus palaa moottorin vikavalo, kävin nollaamassa, mutta palasi, välillä sammuu pitkäksikin ajaksi ja syttyy taas, ei vaikuta mitenkään ajoon, joten palakoon. Siinäpä ne isoimmat huolet, eikun hei, pelkääjän puolen ikkuna ei toimi, kuskille uusin sen kahden euron osan ja se toimii nyt, takaikkunat ok.
Nyt kun näistä pikku vioista on kerrottu rehellisesti, niin onhan vuosien saatossa paljon uusittukin kymmenen ölyn ja tulppien vaihdon lisäksi.
-puslajumppa
-pakoputkisto
-pyörännavat
-startti
-iskarit
-jarrut
-öljynvuodot (kampuran stefa ja öp anturin stefa)
-ohjaustehostimen vuodot
-kuskin turvavyö. Inssi itki kun oli rispaantunut
Siinäpä tärkeimmät, ei pöllyttele, kilise, kolise, natise, jytise ja mitä muita niitä olikaan. Molemmat renkaat 17' aluilla, kesärenkaat suht kuluneet, mutta ajelee. Talvirenkaat hyvät.
Parhaiten tavoittaa WA tai sähköposti, vastaan kyllä.