Nyt olisi myynnissä erityisen hyväkuntoinen Octavia Scoutti.
Minulla ollut n.7 vuotta ja 200tkm.
Huoltokirja on täysi, öljyt vaihdettu 10-15tkm välein, ja muutenkin huollettu säntillisesti ja ennakoivasti.
Muutamia isompia, minun aikana tehtyjä korjauksia:
- Jakopää tehty 12/2025
- Turbo
- Kaikki iskarit ja jouset
- Kaksoismassa, kytkin ja kaikki nesteosat
- Hehkut
-...
Nyt olisi myynnissä erityisen hyväkuntoinen Octavia Scoutti.
Minulla ollut n.7 vuotta ja 200tkm.
Huoltokirja on täysi, öljyt vaihdettu 10-15tkm välein, ja muutenkin huollettu säntillisesti ja ennakoivasti.
Muutamia isompia, minun aikana tehtyjä korjauksia:
- Jakopää tehty 12/2025
- Turbo
- Kaikki iskarit ja jouset
- Kaksoismassa, kytkin ja kaikki nesteosat
- Hehkut
- Takasatulat+vaijerit
- Laturi
- Kaikki vakaajat
- Kulmavaihde laakeroitu
Sitten paljon ihan kulutusosaa, laakereita, palloniveliä, jarruosia yms.
Haldex+suodatin+voimansiirron öljyt, vaihdettu aina max. 60tkm välein.
Webasto ThermoTop Evo + Defan lämmitin + sisäpistoke
Automaatti ilmastointi, puhaltaa hyvin kylmää
Xenon valot, kääntyvät
Lisävalo maskin takana
Siisti sisältä ja päältä. Ei näkyviä ruosteita, siisti maalipinta. Verhoilut ehjät, myös kuskinpenkki.
Kunto kestää vertailun 200tkm ajettuun autoon. Ei näy kilometrit tässä autossa.
Lasissa halkeama oikealla puolella, voin vaihdattaa uuden lasin, tai katsotaan hinnasta.
Kuvista poiketen, myydään Scoutin omilla 17" aluvanteilla. Talveksi myös alut ja Nokia kitkat.
Loistava kampe esim. koiraharrastajalle tai metsässä liikkujalle!