Tästä oiva peli kesänrientoihin ja talven liukkaille.
Myydään muuttuneen työmatkan takia joten diissellille ei enään tarvetta.
Tosiaan autossa stage3 hilppeet:
-turbosystems stage 3 kuulalaakeri ajettu 40tkm
-Jousitetty sintter levy (uusi) samalla vauhtipyörä vaihdettu
-R90 40tkm ajettu
-Wagner kopio välijäähy 40tkm ollu kiinni.
-rm motors downpipe 40tkm ollu ajossa
-päivitetyt suuttimet
Kanssa 3”rst putkisto puoleen väliin asti jossa läppä joka toimii ahtopaineella. Pintakaasulla siis...
Tästä oiva peli kesänrientoihin ja talven liukkaille.
Myydään muuttuneen työmatkan takia joten diissellille ei enään tarvetta.
Tosiaan autossa stage3 hilppeet:
-turbosystems stage 3 kuulalaakeri ajettu 40tkm
-Jousitetty sintter levy (uusi) samalla vauhtipyörä vaihdettu
-R90 40tkm ajettu
-Wagner kopio välijäähy 40tkm ollu kiinni.
-rm motors downpipe 40tkm ollu ajossa
-päivitetyt suuttimet
Kanssa 3”rst putkisto puoleen väliin asti jossa läppä joka toimii ahtopaineella. Pintakaasulla siis siedettävät äänet ja kun polkasee niin karjuu mukavasti.
Lisäksi 30tkm sitten kn kartiosuodatin lisätty. Customsofta, kiillotettu ja vahattu ammattilaisella. Uusi tuulilasi, joka lämpöäheijastava(sinertävä) näillä softilla ja osilla niin tehoa persdynolla abt 400 ja vääntö rajoitettu 850nm
Muuta pientä niin eonon bt mankka ja hifejä paranneltu. Jr 19” kesävanteet. Bc racing alusta luultavasti extreme droppi, musta alkuperänen kattoverhoilu, msport ratti ja nuppi kummatki vähä kuluneet.
Peruutus tutkat takana jotka toimii
Kahdet avaimet, hyvät 18” talvirenkaat yhdessä vanteessa palalohjennut mutta pitää ilmat sisällä ja sillä ajettu yks talvi kokonaan. Renkailla kaks talvee.
Autoon vaihdettu täys rempattu moottori noin 15tkm sitten.
Vaihtoja saa ehdottaa halvempiin bensa autoihin ja tarjouksia otetaan vastaan. Auto sijaitsee vihdin nummelassa.