Myydään kuvien mukainen pienillä kilsoilla ja edullisilla käyttökustannuksilla oleva punto!
Vero autossa vain 166e/vuosi ja vakuutus samaa luokkaa. Kulutus vain noin 6l/100km.
Käytön jälkiäkin tämän ikäiseen autoon mahtuu mutta yleisilmeeltään ihan suht siisti.
Leimalle vaihdettu etujousi ja se oli ainut sanominen mitä autosta löytyi.
Täydellinen huoltokirja ja säännölliset huollot takaavat sen, että tässä on autoa todella pitkäksi aikaa.
Ollut 2 omistajalla ennen minua.
Kaikki toimii niinkuin kuuluukin!
Auto päivittäisessä ajossa tällä hetkellä. Mittariin kertyy päivittäin joitainkymenniä kilometrejä...
Myydään kuvien mukainen pienillä kilsoilla ja edullisilla käyttökustannuksilla oleva punto!
Vero autossa vain 166e/vuosi ja vakuutus samaa luokkaa. Kulutus vain noin 6l/100km.
Käytön jälkiäkin tämän ikäiseen autoon mahtuu mutta yleisilmeeltään ihan suht siisti.
Leimalle vaihdettu etujousi ja se oli ainut sanominen mitä autosta löytyi.
Täydellinen huoltokirja ja säännölliset huollot takaavat sen, että tässä on autoa todella pitkäksi aikaa.
Ollut 2 omistajalla ennen minua.
Kaikki toimii niinkuin kuuluukin!
Auto päivittäisessä ajossa tällä hetkellä. Mittariin kertyy päivittäin joitainkymenniä kilometrejä.
-ilmastointi. Toimii!
-2x renkaat vanteilla. Kesä 5mm. talvi 8mm
-2x avaimet
-kaukosäätöinen keskuslukitus
-lohkolämmitin + sisätilanpuhallin
-penkinlämmittimet
-sähkölasit edessä
-ajotietokone
-monitoimiratti
Lisätietoja kysymällä! O4o7737988.