Tästä seuraavalle hyvä Mercedes.
Hyvä kuntoinen ikäisekseen, toki jonkun verran jo käytön jälkiä löytyy.
Auto on ilma alustalla joten on mukavat ja tasaiset kyydit. Maa varaa saat reilusti säätämällä pussit ihan ylä asentoon niin pääsee vähän huonommissakin paikoissa.
Erittäin hyvä auto vetää kärryä, veto kyky 3500kg ja 3.0 litran V6 moottorissa on mukavasti voimaa ja vääntöä.
Kuskin sekä vänkärin penkit sähkö säädöillä ja muisti paikoilla. Takapenkillä myös penkinlämmittimet. Puoli nahka penkit. Keyless go. Saatto valot. Perä konttiin löytyy turva verkko ja verho.
Kahdet tosi hyvät renkaat, kesärenkaat ostettu viime syksynä, Michelin Crosslimate 2. Talvirenkailla ajettu...
Tästä seuraavalle hyvä Mercedes.
Hyvä kuntoinen ikäisekseen, toki jonkun verran jo käytön jälkiä löytyy.
Auto on ilma alustalla joten on mukavat ja tasaiset kyydit. Maa varaa saat reilusti säätämällä pussit ihan ylä asentoon niin pääsee vähän huonommissakin paikoissa.
Erittäin hyvä auto vetää kärryä, veto kyky 3500kg ja 3.0 litran V6 moottorissa on mukavasti voimaa ja vääntöä.
Kuskin sekä vänkärin penkit sähkö säädöillä ja muisti paikoilla. Takapenkillä myös penkinlämmittimet. Puoli nahka penkit. Keyless go. Saatto valot. Perä konttiin löytyy turva verkko ja verho.
Kahdet tosi hyvät renkaat, kesärenkaat ostettu viime syksynä, Michelin Crosslimate 2. Talvirenkailla ajettu pari talvea, Michelin x-ice North 4.
Huoltoja ja korjauksia:
-SILMÄLASITIIVISTE remontti tehty!
-Vakio radion tilalle vaihdettu Android kosketus näyttö soitin.
-Eteen uudet ilma pussit muutama vuosi sitten.
-Ilmastoinnin lauhdutin vaihdettu vuosi sitten
-18.3.2026 (396911km.) tehty huolto jossa vaihdettu öljyt +suodatin, ilmansuodatin,raikkari ja pa-suodatin. Silloin myös vaihdettu taakse ilma pussit ja kartaanin kannatin laakeri.
-katsastukseen vaihdettu käsijarrukengät.
Vaihto mieluiten vain rahaan. Kysymällä lisätietoja.