Voimakas vetojuhta kaupan. Ollut minulla vajaa neljä vuotta ja nyt olisi aika luopua.
Tuotu Ruotsista 2020, pariovet takana toisinkuin maahantuojan tuomissa.
Jaksaa mennä kuorman kanssa jyrkemmänkin mäen hyytymättä ja kulutuskin varsin kohtuullinen. Tyhjänä menee 8-8,5l/100km oikeaa, kärry perässä auto kyydissä 10l/100km luokkaa.
Talvella käynnistyy vaivatta kiitos uusien hehkujen, startin ja eberin. Tässä myös tehtaan lisävaruste sähkövastus joten lämpiää nopeasti.
Ajomukavuutta paranneltu lisävalolla, äänieristyksellä ja äänentoiston päivityksellä. Soittimessa lisämoduuli eli myös ratin käyttönapit toimii. Istuimen pehmusteosa myös uusittu.
Kuukauden verran ollut ajossa "entisöinnin" jälkeen.
Hitsattu koko...
Voimakas vetojuhta kaupan. Ollut minulla vajaa neljä vuotta ja nyt olisi aika luopua.
Tuotu Ruotsista 2020, pariovet takana toisinkuin maahantuojan tuomissa.
Jaksaa mennä kuorman kanssa jyrkemmänkin mäen hyytymättä ja kulutuskin varsin kohtuullinen. Tyhjänä menee 8-8,5l/100km oikeaa, kärry perässä auto kyydissä 10l/100km luokkaa.
Talvella käynnistyy vaivatta kiitos uusien hehkujen, startin ja eberin. Tässä myös tehtaan lisävaruste sähkövastus joten lämpiää nopeasti.
Ajomukavuutta paranneltu lisävalolla, äänieristyksellä ja äänentoiston päivityksellä. Soittimessa lisämoduuli eli myös ratin käyttönapit toimii. Istuimen pehmusteosa myös uusittu.
Kuukauden verran ollut ajossa "entisöinnin" jälkeen.
Hitsattu koko pohja, tunkkauspisteet, taka-akselipalkit, helmat ja muut perinteiset ruostepaikat, sekä maalattu, massattu ja kotelosuojattu. Tehty erittäin huolellisesti, ei tosiaan ole mitään vuoden kestäviä räkäpaikkoja.
Viime kesänä kylki raapaisi parkkihallin seinää, silloin uusittiin pyöränkaaret, helman takapäät ja maalattiin kyljet.
Paljon huollettu, tässä viimeisimpiä:
392 121km
Öljyt, suodatin, käsijarrupalat + asennusarja
~380-390tkm
Takajouset, alapallonivelet, raidetangon päät, etuiskarin yläpäät, ilmamassamittari, takajarrupalat, jarrujen liukutapit, jarrukilvet, laturin laakerit + vapaakytkin.
~350-365tkm
Jarrulevyt ja palat, laturi, startti, hehkut + ohjainlaite, kardaanin tukilaakeri, moniuraremmisarja, vaihteistoöljyt + huuhtelu, jarrunesteet, ahtopainetunnistin, imuilman lämpöanturi
Huolloissa käytetty Boschia, Meyleä, Bilsteiniä ym. laatuosia.
Ei polta mitään vikavaloja, ilmastointi pelaa, vakkari pelaa.
Lisälämmitin ei tällä hetkellä sytytä, penkinlämppäri on mykkä ja kuskin peilinsäätö ei toimi.
Jos ihmettelet hintaa, niin näkyypä noissa saman hintaluokan autoissa olevan hapanta lokareissa ja voin kokemuksesta sanoa että se leviää äkkiä.
Myyn koska satuin kaatamaan vuokralla olleen ralliauton😁
Vaihtokin käy, mutta ei kalliimpaan.