Tekniikka ja kunto:
Huollot: Huollettu itse. "Service"-valo palaa, koska huoltovälin nollauslaitetta ei ole.
Tekninen huomio: Autossa on koko minun omistukseni ajan ilmennyt ajoittaista käyntihäiriötä (tuntuu ruiskutuksen pätkimisenä), kun kierrokset ylittävät 3000 rpm. Veto palautuu, kun kaasua pumppaa uudelleen. Tämä ei estä ajoa, mutta vaikuttaa moottoritienopeuksiin. Bensapumppu on vaihdettu, mutta vika on pysynyt.
Katsastus: Viime syksynä hitsattu pakoputki ja päästöt olivat tuolloin ok. Nyt kuulostaa, että pakoputkessa saattaa olla pientä vuotoa, eli seuraavaa leimaa varten saattaa kaivata hitsausta. Käsijarru kaipaisi myös säätöä.
Viimeaikaiset korjaukset: Keväällä uusittu oikea etujarruputki. Viime syksynä vaihdettu ABS-anturit eteen...
Tekniikka ja kunto:
Huollot: Huollettu itse. "Service"-valo palaa, koska huoltovälin nollauslaitetta ei ole.
Tekninen huomio: Autossa on koko minun omistukseni ajan ilmennyt ajoittaista käyntihäiriötä (tuntuu ruiskutuksen pätkimisenä), kun kierrokset ylittävät 3000 rpm. Veto palautuu, kun kaasua pumppaa uudelleen. Tämä ei estä ajoa, mutta vaikuttaa moottoritienopeuksiin. Bensapumppu on vaihdettu, mutta vika on pysynyt.
Katsastus: Viime syksynä hitsattu pakoputki ja päästöt olivat tuolloin ok. Nyt kuulostaa, että pakoputkessa saattaa olla pientä vuotoa, eli seuraavaa leimaa varten saattaa kaivata hitsausta. Käsijarru kaipaisi myös säätöä.
Viimeaikaiset korjaukset: Keväällä uusittu oikea etujarruputki. Viime syksynä vaihdettu ABS-anturit eteen molemmin puolin.
Auto on ikäisensä ja tähän hintaan myydään sellaisenaan. ilmastointi puhaltaa haaleaa, eli vaatii vähintään täyttöä, ehkä myös huoltoa en ole selvittänyt. lahdet renkaat, molemmat pelti vanteilla, kunto ok. Auto ei ole uusi eikä kedon kaunein, mutta tällä hetkellä ajokuntoinen. Tästä jollekulle, joka jaksaa laitella ja näprätä.
Tule katsomaan ja kokeilemaan.