Tässä saattaa olla jollekin autonikkarille kohde. Ei mennyt läpi katsastuksesta ja pääsyy miksi itse en lähde tätä korjauttamaan on apurunko, joka pitäisi vaihtaa. Muuten olisin ajanut tämän täysin loppuun asti, sillä auto on ollut ikäisekseen erittäin toimintavarma eikä isompia remontteja ole ikinä tarvinnut tehdä. Katsastuksen vikalista on tallessa.
Huollot ja tekniikka:
- Öljyt ja sisäilmasuodatin vaihdettu säännöllisesti noin 10 000 km välein.
- Kytkin toimii normaalisti eikä vaikuta luistavan.
- Jakohihna pitäisi vaihtaa.
- Pakoputki pörisee/vuotaa hieman.
- 1 avain ilman kaukosäätöä
- Ilmastointi...
Tässä saattaa olla jollekin autonikkarille kohde. Ei mennyt läpi katsastuksesta ja pääsyy miksi itse en lähde tätä korjauttamaan on apurunko, joka pitäisi vaihtaa. Muuten olisin ajanut tämän täysin loppuun asti, sillä auto on ollut ikäisekseen erittäin toimintavarma eikä isompia remontteja ole ikinä tarvinnut tehdä. Katsastuksen vikalista on tallessa.
Huollot ja tekniikka:
- Öljyt ja sisäilmasuodatin vaihdettu säännöllisesti noin 10 000 km välein.
- Kytkin toimii normaalisti eikä vaikuta luistavan.
- Jakohihna pitäisi vaihtaa.
- Pakoputki pörisee/vuotaa hieman.
- 1 avain ilman kaukosäätöä
- Ilmastointi vaatii huoltoa (ei puhalla kylmää), kompressori rikki??
- Tavaratilan rullattavan suojapeitteen (näkösuojan) pidike on murtunut. Tämän vuoksi suojapeite ei pysy lukittuna kiinni, vaan rullautuu auki.
- Kojelaudassa on välillä vilkkunut satunnaisia varoitusvaloja, jotka häviävät itsestään (ollut sama ominaisuus jo 8 vuotta ilman vaikutusta ajoon). Takarekisterikilven valo on palanut viimeiset 13 vuotta.
- Katalysaattorista en osaa sanoa varmaksi, onko alkuperäinen GM-malli vai jossain kohdin vaihdettu toiseen
Auton parhaat puolet ja varusteet:
- Takaluukku on kuin uusi! Ikäisekseen poikkeuksellisen siisti ja täysin ruosteeton (vakuutusyhtiö uusi/kunnosti sen kokonaan jokunen vuosi sitten).
- koiraverkko
- tummennetut takalasit
- Kiinteä vetokoukku.
- Kahdet renkaat:
* Talvirenkaat (kitkat) 16" alumiinivanteilla: Edessä pintaa n. 3,5 mm, takana n. 5,5 mm.
* Kesärenkaat 15" alumiinivanteilla: Pintaa n. 4 mm (huom. yhden renkaan kyljessä murtuma).
- Naarmua löytyy hiukan vasemmalta puolelta takapuskurista ja pienessä kohtaa ruostetta takahelmassa vasemmalla + vasemmanpuoleisessa sivupeilissä alaosassa halkeama. Muuten ei ainakaan omaan silmään osunut naarmuja eli muuten pinnat ok ja lasit kunnossa.
- Tankissa vielä noin 1/4 bensiiniä jäljellä, joten siirtoajo onnistuu heti ilman tankkaamista.
Olen yrittänyt kertoa kaiken oleellisen autosta mitä muistan, auto myydään kokonaisena siinä kunnossa kuin se on.