*ei pakkomyynnissä eikä lähde satasilla*
*vaihto samanhintaiseen mahdollista,välirahaa en maksa*
siitä kuvien mukainen bensa saapas just märällä leimalla kaupan/joutas vaihtoon kun ei oikee vannoutuneelle vaggimiehelle tälläne kapistus oikee sovi hanskaan.
Täysin toimiva ja siisti peli kyseessä,ei siis mikään polettu peli tai kiertopalkinto!
Koriltaan hyväkuntoinen lukuunottamatta muutamaa pintaruostetta,pohja kanssa kunnossa ei tarvitse hitsailla seuraavallekkaan leimalle.
sisustana toimii puolinahkajakkarat ja ne on kohtuukunnossa,kuskin penkki perus kulunut reunasta ja tällee mut letkee istua kyydissä eikä jouset tai muut tunnu persiissä!
tekniikkana toimii pomminvarma ykstippaäkäne turbobensa joka ei sekota tai vuoda mitää ja kaikki tehot on...
*ei pakkomyynnissä eikä lähde satasilla*
*vaihto samanhintaiseen mahdollista,välirahaa en maksa*
siitä kuvien mukainen bensa saapas just märällä leimalla kaupan/joutas vaihtoon kun ei oikee vannoutuneelle vaggimiehelle tälläne kapistus oikee sovi hanskaan.
Täysin toimiva ja siisti peli kyseessä,ei siis mikään polettu peli tai kiertopalkinto!
Koriltaan hyväkuntoinen lukuunottamatta muutamaa pintaruostetta,pohja kanssa kunnossa ei tarvitse hitsailla seuraavallekkaan leimalle.
sisustana toimii puolinahkajakkarat ja ne on kohtuukunnossa,kuskin penkki perus kulunut reunasta ja tällee mut letkee istua kyydissä eikä jouset tai muut tunnu persiissä!
tekniikkana toimii pomminvarma ykstippaäkäne turbobensa joka ei sekota tai vuoda mitää ja kaikki tehot on tallella eli kerkee ohitella rekkoja helposti. Vaihteet löytyy hienosti eikä kytkin luista tai potki vaihteita pois.
alla pyörii 15" tuumaset alut kesäkumeilla (hyvät) ja talveksi on alut nastoilla mistä jokune nasta poikki.
en jaksa kirjoittaa pitkää stooria niin listataan ne plussat+ ja miinukset - joista selviää kaikki oleellinen ja olematon!
plus+
-vuosi leimaa 6/27 saakka!
-toimiva ilmastointi eli ei tule kuuma
-vakkari
-tummat takalasit
-vetokoukku
-hyvät vakiopopit kuulee uutiset ja hitmixin
-alusta ei kilise tai kolise,todella hyvä ajaa
-halpa pittää ja ajaa
-huoltokirja
-kahet renkaat
-ehjä tuulilasi
-ei pala vikavaloja tai mene vikatiloihin!
-vedot tallella nii kerkiää kaljakaupoille
-siisti korinen ikäisekseen
-keskuslukkokin toimii!
jotten kehuisi liikaa nii ei se uusikaa oo..
miinus-
-pintaruostetta VÄHÄN kaarissa ei paha
-vain yksi avain
-ei uusi eikä sen hintane!
auto siis jokapäiväses ajossa ja kilsoja tulee kokoajan lisää. uskaltaa tulla kauempaakin katsomaan tätä yksilöä kun on varma peli ja aina vie perille kunhan bensaa tankissa.
vaihdossa kiinnostaa vaggilaiset,bmw, volvot,mb.. muitakin voi tyrkyttää mutta ne katsotaan tapauskohtaisesti!
yhteydenotot vain Whatsapp tai txt 🤝🏻