öljyt ja suodatin vaihdettu 5tkm vaihto välillä
etu ja taka peräöljyt vaihdettua 13.8/196tkm
vaihteisto öljyjen ja suodattimen vaihto tehty 20.8/196tkm
jarrut huollettu laatuosilla ympäri auton eli uudet levyt,palat ja satuloiden huolto sekä käsijarrukengät ja niiden tarvikesetti. 10.9/197tkm
jakopää tehty SKF osilla 148tkm kohdalla
vakio takavaimennin korvattu vapaasti hönkivällä vaimentimella niin saatu bokserin äänet paremmin esille
äänentoistoa paranneltu
kontinpohja ja etuovia äänieristetty
autoon on vaihdettu...
öljyt ja suodatin vaihdettu 5tkm vaihto välillä
etu ja taka peräöljyt vaihdettua 13.8/196tkm
vaihteisto öljyjen ja suodattimen vaihto tehty 20.8/196tkm
jarrut huollettu laatuosilla ympäri auton eli uudet levyt,palat ja satuloiden huolto sekä käsijarrukengät ja niiden tarvikesetti. 10.9/197tkm
jakopää tehty SKF osilla 148tkm kohdalla
vakio takavaimennin korvattu vapaasti hönkivällä vaimentimella niin saatu bokserin äänet paremmin esille
äänentoistoa paranneltu
kontinpohja ja etuovia äänieristetty
autoon on vaihdettu minulle tullessa K-sportin street coilover alustasarja
vakio raidetangon päät korvattu rallycorsan bumpsteering uniball päillä joilla saatu raidetangot fiksumpaan asentoon
vanteina 18" lippavanteen 225/40 renkain
talvirenkaat nastat Oz Racing vanteilla
autossa on myös Webasto kaukosäätimellä
talveksi toinen maski missä 2kpl w-lightin led paneeleita
ilmastointi vaatisi uudelleen täytön
tuulilasi on halki mutta ehjä lasi on hommattu ja se odottaa asennusta tallissa vielä
Maalipinta ei mikään priima
Pirun hyvä auto vaikka jatkojalostukseen tai sitten vaan ihan jokapäiväiseen kurvailuun ja kulkee tällä vaikka 4 henkinen lapsiperhekkin niinkuin meillä