Ajoa kaipaava foorti pitkän harkinnan jälkeen tarjolle kun itsellä tarve muuttui vähä pienempään pirssiin. Rungoltaan hyvässä kunnossa ja sisusta omasta mielestä siisti.
Alla olevilla renkailla ajettu pari talvea ja nappuloissa pintaa vielä reilusti (arviolta ainaki sentti jokaisessa) ja toiset renkaat löytyy myös joista 2 yhen kesän ajettua ja 2 vanhempaa ja neki muta pinnalla, kaikki alumiini vanteilla.
Huoltokirjaa en ite aikanaan ostaessa saanu mutta itse tehtyjä huoltoja oon koittanu merkkailla sitä mukkaa ku niitä on tullu tehtyä, mm öljyjä vähä joka osastolle.. etu- ja taka perä,. jakolaatikko.., vaihteistoonki vähä aikaa sitte vaihettu, alipainepumppua..yms, tarpeen vaatiessa.. . Moottoriöljyt ite vaihellu n. 5000 mailin välein ja kilometritki ilmoituksessa on ilmoitettu maileina, öljytki näyttäny pääosin pysyvän sisällä ku lisätäkkään ei oo tarvinnu...
Ajoa kaipaava foorti pitkän harkinnan jälkeen tarjolle kun itsellä tarve muuttui vähä pienempään pirssiin. Rungoltaan hyvässä kunnossa ja sisusta omasta mielestä siisti.
Alla olevilla renkailla ajettu pari talvea ja nappuloissa pintaa vielä reilusti (arviolta ainaki sentti jokaisessa) ja toiset renkaat löytyy myös joista 2 yhen kesän ajettua ja 2 vanhempaa ja neki muta pinnalla, kaikki alumiini vanteilla.
Huoltokirjaa en ite aikanaan ostaessa saanu mutta itse tehtyjä huoltoja oon koittanu merkkailla sitä mukkaa ku niitä on tullu tehtyä, mm öljyjä vähä joka osastolle.. etu- ja taka perä,. jakolaatikko.., vaihteistoonki vähä aikaa sitte vaihettu, alipainepumppua..yms, tarpeen vaatiessa.. . Moottoriöljyt ite vaihellu n. 5000 mailin välein ja kilometritki ilmoituksessa on ilmoitettu maileina, öljytki näyttäny pääosin pysyvän sisällä ku lisätäkkään ei oo tarvinnu.
Kaikenkaikkiaan ollu ihan hyvä ja luotettava pirssi jolla kulkenut työ paikan väliä ja jahti hommissa, ei oo paha ruokanen matka ajossa mutta sanomattakin lienee selvää että umpihankia ku lähtee möyryää ketun pyynnissä nii siinä huomaa miksi sitä kulkee töissä ;). Verot kuitenki vaan jotai 90e vuosi ja pelkkä liikennevakuutus tais jotai 200e luokkaa vuosi olla.
Lisävalot nii kirkkaat että varmasti näkee pimeimpäänki mörön perseeseen ajaa, jos tarve vaatii.
Etunavoissa manuaaliset lukot jos tulee pehmeämpi tai lumisempi paikka eteen.
Maileja tulee hiljalleen lisää sitä mukaa ku liikkumisen tarvettakin, kesä aikaan vähä vähempi.
Vikoina mitä mieleen tulee nii vasen etusuoja pukkaa kukkasta muoviläpän takkaa ja taka pyörän koteloihin pienet paikat (helpot hitsattavat)
Passaa kysellä lisää jos kiinnostuit ja vuorotöistä johtuen en aina puheluun vastaa mutta viesti perään nii tietää soittaa takas.
Tiedustelut: 0408385888