Auto ollut itsellä reilu 10 vuotta ja huollettu säännöllisesti, sekä tarvittaessa korjattu, kuten kuvista näkyy.
Lähivuosina uusittu mm.:
Tuulilasi 07/23
Ilmastoinnin lauhdutin 07/24
Syyläri 07/24
Vesipumppu 11/24
Pakoputken joustokappale ja katalysaattori 11/24
Auto on lunastettu kertakorvauksella 2020 vuonna, kun parkissa ollessa toinen auto tuli etunurkkaan, tuolloin hajosi rattiakseli/-lukko, joka vaihdettu. Samalla vasemmalle etunurkkaan ja lokariin...
Auto ollut itsellä reilu 10 vuotta ja huollettu säännöllisesti, sekä tarvittaessa korjattu, kuten kuvista näkyy.
Lähivuosina uusittu mm.:
Tuulilasi 07/23
Ilmastoinnin lauhdutin 07/24
Syyläri 07/24
Vesipumppu 11/24
Pakoputken joustokappale ja katalysaattori 11/24
Auto on lunastettu kertakorvauksella 2020 vuonna, kun parkissa ollessa toinen auto tuli etunurkkaan, tuolloin hajosi rattiakseli/-lukko, joka vaihdettu. Samalla vasemmalle etunurkkaan ja lokariin tuli pientä rupea, mutta ei kolo komeassa haittaa. Takapuskurin pää korjattu ulkonäöstä piittaamatta ja käytönjälkiä toki löytyy jo muutenkin, kun neljännes vuosisata jo ikääkin on.
Viime leimalle suoraan ajosta ja ainoa huomautus tuli öljyuodosta (lienee venttiilikopan tiiviste, ainakin yleinen näissä). En ole saanut aikaiseksi vaihtaa, vaikka tiiviste ei kallis ole, eikä työkään ole kummoinen.
Mukaan myös asiallisessa kunnossa olevat Nokia Nordman talvirenkaat 16" Fordin aluilla. Kesärenkaissa kaksi alle 10 tkm ajettua rengasta ja kahdessa hiukan vähemmän pintaa, mutta ei sakoilla kuitenkaan.
Luotettava auto ollut kyllä ja jälkikasvulle kun sain kortin ajatettua tällä, niin tilalle tuli hommattua automaatti ja tämä nyt jäi tarpeettomaksi. Tämä hinta nyt ennenkuin käyn hakemassa tuoreen leiman.
Vaihto euroihin.