18 vuotta ollut minulla ja tuntuu, että on tullut aika muulle elämässä. Saattaa toki olla, että mieli muuttuu minä hetkenä hyvänsä...
Täydennän ilmoitusta lisää, kun ehdin..
-Wiseco männät(9.7:1)
-Manley kiertokanget
-Manley kampiakseli
-Athena cooperring kannentiiviste
-Kannen kanavat vakiot
-Inconel pakovenat, jäykemmät venttiilijouset ym. 3mm tasurit ym..
-ARP L19 kannen pinnapultit
-HX40 super 14 ja...
18 vuotta ollut minulla ja tuntuu, että on tullut aika muulle elämässä. Saattaa toki olla, että mieli muuttuu minä hetkenä hyvänsä...
Täydennän ilmoitusta lisää, kun ehdin..
-Wiseco männät(9.7:1)
-Manley kiertokanget
-Manley kampiakseli
-Athena cooperring kannentiiviste
-Kannen kanavat vakiot
-Inconel pakovenat, jäykemmät venttiilijouset ym. 3mm tasurit ym..
-ARP L19 kannen pinnapultit
-HX40 super 14 ja 16 pakopesällä.
-JMFab twinscroll pakosarja
-4"-> 3.5"-> 3.0" RST putkisto
-PPG suora kytkentä vaihteisto(6000€)
-Hondan modattu shifteri
-Cusco RS perä
-Maxxecu race
-HKS264 nokat
-1400cc Bosch Motorsport suuttimet
-ksport 330mm etujarrut
-Loadcell nuppi
-3-levy kytkin
-2x044 keruu säiliössä
-Sähköinen tehostimen hydr.pump.
-TEIN monoflex alusta
-Paksummat vakaajat
-Uretaanipuslat
-17x9 ET25 245/40R17
-Turvakaaret
-6-piste vyöt
-n.1250kg paino
-Ylimaalattu n. 14v sitten.
-Nykyinen moottori rakennettu 2021 ja sen jälkeen ajettu Max 10tkm.
Jne jne..
Radalla 500whp/823Nm @2.0bar.
Penkissä 2.15bar myös ajettu..
Mukaan:
Varamoottoriaihio(7bolt, 85.00mm), vaihteiston kuoria, vaihteiston osia, varaperä, vara kulmavaihde, spoileriton maalattu kontti ym ym..
Lisäksi kauppaan kuuluu muotit kaikille Evo 3 korin osille+oma tekemäni widebodykitin muotit.
Auto katsastettu ja täysin ajokunnossa.
Kaikki muutokset otteessa ja täysin laillinen.
Autolla ikää 31v, joten mikään näyttelyauto se ei toki ole. Ajettu vain yksi talvi, joten kori hyvässä kunnossa. Apurungot ja pohja maalattu uudelleen.
TikTok @seitsone
Löytyy infoa.