Toimiva peli. Palvellut meillä kakkosautona reilut kaksi vuotta.
Remppaakin on tehty vuosien saatossa kattavasti, ennen omistustani mm taka-apurunko ja heloja taka akselille, polttoainetankki täyttöputkineen.
Viimeisen kahden vuoden ja 8000 km sisään laitettu mm Uusi kytkinpaketti ja vauhtipyörä koneistettu -24, jäähdytin uusittu -24, jakohihnasarja 11.10-25, Etuapurunko ja alatukivarret -26, pakosarja -26
Näiden lisäksi kaikkea pientä kuten jarrupalaa ja levyä, koiranluita ja sytytystulppia vaihdettu.
Kaikki voimansiirtoöljyt vaihdettu -24 ja moottoriöljyt viimeksi jakopäärempan yhteydessä -25.
Yleisilme ihan...
Toimiva peli. Palvellut meillä kakkosautona reilut kaksi vuotta.
Remppaakin on tehty vuosien saatossa kattavasti, ennen omistustani mm taka-apurunko ja heloja taka akselille, polttoainetankki täyttöputkineen.
Viimeisen kahden vuoden ja 8000 km sisään laitettu mm Uusi kytkinpaketti ja vauhtipyörä koneistettu -24, jäähdytin uusittu -24, jakohihnasarja 11.10-25, Etuapurunko ja alatukivarret -26, pakosarja -26
Näiden lisäksi kaikkea pientä kuten jarrupalaa ja levyä, koiranluita ja sytytystulppia vaihdettu.
Kaikki voimansiirtoöljyt vaihdettu -24 ja moottoriöljyt viimeksi jakopäärempan yhteydessä -25.
Yleisilme ihan siisti kun ottaa huomioon että vanha auto kyseessä.
Kaikki varusteet paitsi kuskin lasinnostin (joutuu auttamaan ylös) toimii. Jälkiasenteinen vakkari löytyy mutta sen vaijeri on kytketty irti, vaatisi yhden kiinnikkeen ja vaijerin katkaisun oikeaan mittaan.
Autoon tuli viime kesänä sellainen vika että kun ohjauspyörä on suorassa kuuluu ilmeisesti hammastangosta sihinää, joka vaimenee huomattavasti kun kääntää hieman rattia. Ääni loppuu kokonaan kun rattia pidetään ääriasennossa. Tämä ei vaikuta tehostukseen ja ajamiseen mitenkään. Helmikuussa apurunkoremontin yhteydessä hammastankoa käytettiin irti, ja tämän jälkeen ääntä ei ollut pitkään aikaan. Kuitenkin pari viikkoa sitten tuli rattia pyöritettyä normaalia nopeammin parkkipaikalla, ja tämän jälkeen suhina palasi. Ilmeisesti ilmatasku hammastangossa. Ohjaustehostinöljyä ei ole tarvinnut lisätä.