Kori vaatii hiukan huolenpitoa, katsastuksessa hylätty helmoista, muutoin olisi leiman saanut.
- Letkulämmitin sisähaaralla, toimii, ollut uudesta saakka.
- Eberspächer d5ws 5kW kaukosäädöllä. Viimetalvena lopetti syttymisen, tyyppivika joku tinaus ohjaimessa, korjattu kertaalleen liikkeessä muutama vuosi sitten.
- Turbo vika? Ei tutkittu, voi olla alipainejuttu tms. 4. vaihteella 110km/h nopeudella vikatila, kuittaantuu virtakatkolla. Normiajossa ei ongelmaa, peräkärryä pystyy vetää 100km/h. Turbo vaihdettu n. 270tkm kohdalla, orkkis Garrett.
- Kaksoismassa ei kolise.
- Allaolevilla kesärenkailla ajaa vielä, mukaan 2 sarjaa vanteineen. Huonot kesärenkaat Skoda vanteilla, kohtuulliset talvirenkaat tarvikevanteilla.
- Tavaratilan kumimatto.
- Vasen takajarrusatula (TRW) vaihdettu n.2kk sitten.
- Ilmastointi toimii, automaattinen.
- Peruutustutka ei toimi, uudet anturit 4kpl mukaan.
Kori vaatii hiukan huolenpitoa, katsastuksessa hylätty helmoista, muutoin olisi leiman saanut.
- Letkulämmitin sisähaaralla, toimii, ollut uudesta saakka.
- Eberspächer d5ws 5kW kaukosäädöllä. Viimetalvena lopetti syttymisen, tyyppivika joku tinaus ohjaimessa, korjattu kertaalleen liikkeessä muutama vuosi sitten.
- Turbo vika? Ei tutkittu, voi olla alipainejuttu tms. 4. vaihteella 110km/h nopeudella vikatila, kuittaantuu virtakatkolla. Normiajossa ei ongelmaa, peräkärryä pystyy vetää 100km/h. Turbo vaihdettu n. 270tkm kohdalla, orkkis Garrett.
- Kaksoismassa ei kolise.
- Allaolevilla kesärenkailla ajaa vielä, mukaan 2 sarjaa vanteineen. Huonot kesärenkaat Skoda vanteilla, kohtuulliset talvirenkaat tarvikevanteilla.
- Tavaratilan kumimatto.
- Vasen takajarrusatula (TRW) vaihdettu n.2kk sitten.
- Ilmastointi toimii, automaattinen.
- Peruutustutka ei toimi, uudet anturit 4kpl mukaan.