Aika harva kehtaa väittää autoansa ruosteettomaksi, en minäkään; auto on lähes ruosteeton. Katsastus on voimassa 28.06.2027 saakka. Hinnasta voi esittää oman näkemyksensä.
Auton on myynnissä myös muualla.
Maaliviat ja ruosteenalut:
vasemman puolen etuhelman edessä on maali lähtenyt pieneltä alalta(kuva ohessa) sekä oikean puolen etulokasuojan alakulmasta samaten on maali lähtenyt pieneltä alalta. Autoa ei ole tarvinnut hitsata eikä sitä tarvitse hitsata.
Pohja on ruosteeton, kuva ohessa.
Autossa on kummatkin takavetoakselit, vasen etuvetoakseli ja oikean puolen ulompi etuvetonivel uusittu. Kaikki vetoakselin stefat ja kardaanin takatasauspyörästön puoleinen stefa on uusittu.
Aika harva kehtaa väittää autoansa ruosteettomaksi, en minäkään; auto on lähes ruosteeton. Katsastus on voimassa 28.06.2027 saakka. Hinnasta voi esittää oman näkemyksensä.
Auton on myynnissä myös muualla.
Maaliviat ja ruosteenalut:
vasemman puolen etuhelman edessä on maali lähtenyt pieneltä alalta(kuva ohessa) sekä oikean puolen etulokasuojan alakulmasta samaten on maali lähtenyt pieneltä alalta. Autoa ei ole tarvinnut hitsata eikä sitä tarvitse hitsata.
Pohja on ruosteeton, kuva ohessa.
Autossa on kummatkin takavetoakselit, vasen etuvetoakseli ja oikean puolen ulompi etuvetonivel uusittu. Kaikki vetoakselin stefat ja kardaanin takatasauspyörästön puoleinen stefa on uusittu. Moottorin ja kaikki voimansiirron öljyt on vaihdettu n. 200km sitten.
Auto on jatkuvanelivetoinen = AWD.
Kosmeettisia ´kauneuspilkkuja´ on: kuljettajan penkin reunan vioittuma(kuva) sekä kuvista ilmenevät maalin kulumat.
Autosta on paljon kuvia, kaikki eivät mahdu tähän ilmoitukseen. Kuvia saa pyytämällä sen verran kuin on mahdollista.
Autoon on kahdet renkaat vanteineen. Alla on nyt ex. talvirenkaat, joista nastat on nypitty pois. Nastarenkaat talveksi, Nokia Nordman(185/65R15) ovat n. 300km ajetut, paisto 12/25 - todella hyvä pito, nastaulkonema on ´miehekäs´.
Moottori käy nätisti eikä se hölvää öljyä.
Mukaan saa uusia huolto-osia kuten jarrupalat, öljynsuodatin ym.
Vaihdossa voin ottaa sähköavusteisen fillarin tai vaikka Tunturimopon.
Tottakai otan vastaan tarjouksia niin suorasta kaupasta kuin mahdollisesta vaihdosta.