Tästä hyvä lähtö kohta räppi kruiserille, museoinnille tai miksei jopa ahtimille, maxxeculle ja 8hp:lle jos sellaisesta tykkää. Autoon juuri vaihdettu tulpat, öljyt, suodatin, jakopää, vesipumppu, nokkien stefat, jäähärit ja moniurahihna (vikassa kuvassa näkyy jakopää remontin ajan kohta ja kilsat). Vika valoa herjaa ja on koko omistuksen ajan herjannut maffista, toiminut aina ihan normaalisti mutta yritän saada vielä valon pois ennen myyntiä. Niin kuin kuvista näkee niin auto ei uusi ole. Puskureissa sanomista, kuskin penkissä repeämä, ratti on kulunut, lämmönsäätö paneelin näytössä häikkää, nopeus mittari näyttää noin 30km/h vähemmän kuin mitä oikeasti ajaa ja mittarin viiksestä on palanut valo. Varusteina tässä taitaa olla kaikki mitä on -93 saanut paitsi penkin lämmittimet ja apparin puolen mukiteline puuttuu. Eli siis löytyy kattoluukku, sähköpenkit, sähköpeilit, sähkönen taustapeili,...
Tästä hyvä lähtö kohta räppi kruiserille, museoinnille tai miksei jopa ahtimille, maxxeculle ja 8hp:lle jos sellaisesta tykkää. Autoon juuri vaihdettu tulpat, öljyt, suodatin, jakopää, vesipumppu, nokkien stefat, jäähärit ja moniurahihna (vikassa kuvassa näkyy jakopää remontin ajan kohta ja kilsat). Vika valoa herjaa ja on koko omistuksen ajan herjannut maffista, toiminut aina ihan normaalisti mutta yritän saada vielä valon pois ennen myyntiä. Niin kuin kuvista näkee niin auto ei uusi ole. Puskureissa sanomista, kuskin penkissä repeämä, ratti on kulunut, lämmönsäätö paneelin näytössä häikkää, nopeus mittari näyttää noin 30km/h vähemmän kuin mitä oikeasti ajaa ja mittarin viiksestä on palanut valo. Varusteina tässä taitaa olla kaikki mitä on -93 saanut paitsi penkin lämmittimet ja apparin puolen mukiteline puuttuu. Eli siis löytyy kattoluukku, sähköpenkit, sähköpeilit, sähkönen taustapeili, vakkari, ilmastointi, sähkösäätönen ratti, pioneerin kaiuttimet, vahvistin ja 12 cd:n vaihtaja, keskuslukitus avaimella. Vanhojen pioneerin kaiuttimien tilalle on vaihettu saman kokoiset nykyaikaisemmat pioneerit ja pioneerin 2din soitin joka pyörittää dvd elokuvia vaikka ajon aikana. Ajovalot, pitkät, sivu vilkut, oven valot, sisävalot ja kilven valot on vaihdettu ledeiksi. Autoa ei ole hitsattu eikä tarvitsekkaan hitsata niin kuin kuvista näkyy niin on hieno kuntoinen kilsoihin ja ikään nähden. Johtunee varmasti siitä että on 2007 tuotu Amerikasta. Itseä ei ole viat hirveästi haitannut ja laitetaan sitä mukaan kuntoon kun ehtii ja on rahaa mutta sitten hintakin on tiukempi, nyt saa tarjota omaa näkemystä hinnasta. Vaihtoja voi ehdottaa japsi/jdm autoihin, etusijalla halvemmat välirahan kanssa, manuaali is200 tai manuaali eg/ej/ek civic.