Netto 5000€, jos hinta tuntuu pahalta niin vertaa muihin samalla varusteilla oleviin. kaikki viat on lueteltu rehellisesti ilmoitukseen joten niitä kuuluisia "piilovikoja ei pitäisi tulla"
Autoon voidaan laittaa vakioputkisto paikoilleen mikäli ostaja niin haluaa.
CCWA/6V.Aut/Torsen neliveto
-B&O äänentoisto
-Lämmitettävät & tuuletettavat etupenkit
-Adaptiivinen vakionopeuden säädin
-Bixenon kaarrevalot
-keylessgo
-Vetokoukku...
Netto 5000€, jos hinta tuntuu pahalta niin vertaa muihin samalla varusteilla oleviin. kaikki viat on lueteltu rehellisesti ilmoitukseen joten niitä kuuluisia "piilovikoja ei pitäisi tulla"
Autoon voidaan laittaa vakioputkisto paikoilleen mikäli ostaja niin haluaa.
CCWA/6V.Aut/Torsen neliveto
-B&O äänentoisto
-Lämmitettävät & tuuletettavat etupenkit
-Adaptiivinen vakionopeuden säädin
-Bixenon kaarrevalot
-keylessgo
-Vetokoukku
--Säännöllisesti huollettu omistukseni aikana
- Leimaa ~7kk
-eberi kaukosäädöllä (vaatisi putsauksen ja huoltosarjan, pölläyttää välillä reippaammin)
385Tkm löytyy myös vikoja jotka saamattomuutta on jäänyt kotjaamatta:
-Repsikan ovi aukeaa enimmäkseen vain sisäpuolelta
-oikea etuvetari pitää ääntä kääntäessä
-ruostetta etulokareissa, repsikantakaovessa lakkavikaa, pohja hyvä.
-kolinaa hieman edessä (katsastuksessa ei huomautettavaa vaikka asiasta mainitsin)
-Kuskinpuolen valonkorkeudensäädön jalka katkennut
-Takalasinpyyhkijän moottori ääntää hetken käynnistyksessä, (jumissa)
-Ohjelmoitu N.300hp marteliuksen korvauspönttö ja väliputki 3", vakioputki ja dpf mukaan.
vaihdossa voin ottaa perämoottorista - peräkärrystä- trailerista - henkilöauto - pakettiautoon ( myös vialliset ja katsastamattomat) mutta HUOM! mistään näistä en hyvitä NS markkinahintaa joten ota huomioon vaihtoa tyrkyttäessä, sillä "romuja" on nurkissa tarpeeksi.
lisätiedustelut: O4O-25343viisikaksi