Tästä komee neliveto audi myyntiin opiskelujen takia.
*2.0 TDI 140 KW (190 hv)
* S tronic automaattivaihteisto
* quattro neliveto
* S-line sisä ja ulko paketit
* Bi-xenon- ajovalot ja LED-päiväajovalot
* Tummenetut takalasit
* Lohkolämmitin ja sisätilanlämmitin
* turbo
* 2 avaimet
AJOMUKAVUUTTA...
Tästä komee neliveto audi myyntiin opiskelujen takia.
*2.0 TDI 140 KW (190 hv)
* S tronic automaattivaihteisto
* quattro neliveto
* S-line sisä ja ulko paketit
* Bi-xenon- ajovalot ja LED-päiväajovalot
* Tummenetut takalasit
* Lohkolämmitin ja sisätilanlämmitin
* turbo
* 2 avaimet
AJOMUKAVUUTTA
-s line varustelu
-sporttipenkit
-vakionopeudensäädin
-automaatti ilmastointi
-penkinlämmittimet
-sadetunnistin
-sähkökäyttöiset lasit
-sähköpeilit
-ajotietokone
-muovimatot
VIIHDE
-äänentoistojärjestelmä
-radio
-cd soitin
-aux liitäntä
-sd muistikortti
-12v-virtapistoke
-USB
TURVALLISUUS
-quattro neliveto
-ESP-ajonvakautusjärjestelmä
-ABS-jarrut
-luistonesto
-pysäköintitutkat
-rengaspainevalvonta
-ISOFIX kiinnikkeet
-turvatyynyt
Autoa on huollettu säännöllisesti
esim. viime kesältä
-ilmansuodattimet
-etujarrulevyt ja jarrupalat
-EGR cooler tukos putsattu
- sekä moottoriöljyt ja suodatin muutamankerran vuodessa
mukaan saa polttoaine suodattimen
auto ei ole uusi joten siinä on myös pientä vikaa
-takalokareissa ja kontissa pientä ruostetta
-apukuskin ikkuna jumissa
-moottorivikavalo syttyy välillä (p2002)
olen katsonut dpf arvot ja ne näyttävät normaaleilta eikä pönttö ole tukossa, luulen että egr on ohjelmoitu pois päältä ja koodi tulee siitä. auto toimii ja kulkee silti ihan normaalisti eikä mene vikatilaan eikä savuta mustaa.
auto kulkee sen verran hyvin että taitaa olla ohjelmoitu.
jos tulee kysyttävää parhaiten saat kiinni viestillä