Nyt olis hyvä luotto kampe kaupan mikä vielä siistissä kunnossai ja katsastettu 1/2026. Ostin tän ite -23 ja tätä oli tarkotus pitää itellä, oli jo sovittu ylimaalaamisesta kun tässä kohtaa pääsis vielä aika vähällä että sais ruosteet kiinni. Nyt kuitenkin tilanteitten ja käyttötarpeiden muuttuessa joutas tää palvelemaan seuraavalle. Sisusta tässä on tosi hienossa kunnossa, ei oo penkit repeilly ym. Tässähän on kaikki kulmakivet kun BEX-koneella, 6-lovinen manuaali ja torsen neliveto.
Varusteita:
- S-line ulko/sisä
- Puolinahka penkit + musta sisäkatto
- Vakkari
- OEM xenon...
Nyt olis hyvä luotto kampe kaupan mikä vielä siistissä kunnossai ja katsastettu 1/2026. Ostin tän ite -23 ja tätä oli tarkotus pitää itellä, oli jo sovittu ylimaalaamisesta kun tässä kohtaa pääsis vielä aika vähällä että sais ruosteet kiinni. Nyt kuitenkin tilanteitten ja käyttötarpeiden muuttuessa joutas tää palvelemaan seuraavalle. Sisusta tässä on tosi hienossa kunnossa, ei oo penkit repeilly ym. Tässähän on kaikki kulmakivet kun BEX-koneella, 6-lovinen manuaali ja torsen neliveto.
Varusteita:
- S-line ulko/sisä
- Puolinahka penkit + musta sisäkatto
- Vakkari
- OEM xenon valot
- Alkuperäinen irrotettava koukku
- Eberin lisälämmitin kello-ohjaimella (ei kaukosäädintä)
- Defa ylläpitolaturi
- Simons catback putkisto
- Alkuperäset taakkatelineet
- Kesäksi gen1 R8 etuvanteet 18" suht hyvillä renkailla
- Talveksi orkkis alut 17" nastoilla jotka hyvät.
Perus öljynvaihdot tehty n.10tkm välein omana aikana. Muuten kuluvia osia laitettu tarpeen mukaan kuten keväällä -25 takasatulat, murrosta ym. Jakohihna+vesipumppu vaihdettu 09/2025 285974km kohdalla. Tällä hetkellä sellanen "vika" päällä et välillä starttauttaa muutaman sekunnin, vaihdettu jo polttoainesuodatin + bensapumpun rele, mutta pari päivää sitten huomasin että tyhjäkäynti "ryyppy" kytkeytyy välillä myös lämpösellä koneella joten vika vois olla lämpötila anturissa, tätä en oo kerenny vielä kokeilla mutta yritän sen tässä vielä keretä vaihtaa.
Tulevaisuuden autokuviot jo pitkälti selvillä joten tähän et vaihdossa tarvia mitään.