Yleisilmeeltään siisti ja remontoitu coupe seuraavalle.
Katsastettu 6/26.
Takaisinkutsut hoidettu.
N47d20c, kuitenkin yleisimmät murheet hoidettu mm:
Jakopää remontoitu, käytetty uudemmasta koneesta (b47) yläkiristintä.
Öljynsuodatinjalka sekä lauhdutin uusittu.
Säädettävä alustasarja sekä vanteet muutoskatsastettu.
Korissa kulumisen jälkiä, kuvat paljastaa hyvin.
Keulassa kiveniskeymiä ja etupuskuri/sumarit kunnoltaan kohtuu huonoja.
Vanteiden tasapainoitus vois olla ok, jarruttaessa täristelee hieman.
Kuskin turvavyön...
Yleisilmeeltään siisti ja remontoitu coupe seuraavalle.
Katsastettu 6/26.
Takaisinkutsut hoidettu.
N47d20c, kuitenkin yleisimmät murheet hoidettu mm:
Jakopää remontoitu, käytetty uudemmasta koneesta (b47) yläkiristintä.
Öljynsuodatinjalka sekä lauhdutin uusittu.
Säädettävä alustasarja sekä vanteet muutoskatsastettu.
Korissa kulumisen jälkiä, kuvat paljastaa hyvin.
Keulassa kiveniskeymiä ja etupuskuri/sumarit kunnoltaan kohtuu huonoja.
Vanteiden tasapainoitus vois olla ok, jarruttaessa täristelee hieman.
Kuskin turvavyön ojentaja ei toiminnassa, apparin toimii.
Viimeisimpiä remontteja:
-339tkm: Reaktiotangot, raídetangonpäät ja airbagin takaisinkutsu.
-334tkm: Huohotinputki, öljynsuodatinjalka+lauhdutin antureineen
-330tkm: Etujarrut, termostaatti, etuiskareiden yläpäät.
-328tkm: Jakoketju remontti sis:
> Ketjusarja, > B47 yläkiristin, n47 alakiristin ja laahaimet.
> Öljypohjan, venttiilikopan, turbon, suuttimien, imusarjan, pakosarjan, jakokopan, tiivisteet ja kampiakselin stefat.
> Kaikki suodattimet ja nesteet.
> Vaihdelaatikko öljyjen tarkastus.
* Öljynvaihdot mennyt n. 10tkm välein. 5w-30 Esp.
Vanteet 19" 8,5/9,5". Kesärenkaat todella hyvät.
19" Nastarenkaat mukaan, ok kunto.
Lohkolämmitin ja sisätilanlämmitin!
Vakkari löytyy.
Xenon ajovalot.
Android pohjainen Bmw iDrive jäljitelmä asennettuna. Bluetooth, playkauppa. navi, jne.
Kontissa 8" linnunpönttö.
Vaihdossa b8 passat, mk7 golffit, tms. Mielellään bensa ja automaatti.
Auto suurimmaksi osaksi Kuopiossa, mutta siirtyy Kuopio-Savonlinna akselia.
Soita ja kysy.
Jos en vastaa töiden takia niin laita viestiä.!