Pirteä ja todella hyvä ajolleen!
Siitäpä hyvä F32 435D myyntiin
Autoahan on jonkun verran laitettu niin ulkoa kuin sisältä ja tekniikaltaan.
Pientä ulkonäön piristystä mitä laiteltu:
-Madallus jouset
- Carbon look peilinkuoret
-Carbon look kontin lippa
-Carbon look diffusori
-M4 look etupuskuri
-Tuplaulostulot
- Vossen VFS1...
Pirteä ja todella hyvä ajolleen!
Siitäpä hyvä F32 435D myyntiin
Autoahan on jonkun verran laitettu niin ulkoa kuin sisältä ja tekniikaltaan.
Pientä ulkonäön piristystä mitä laiteltu:
-Madallus jouset
- Carbon look peilinkuoret
-Carbon look kontin lippa
-Carbon look diffusori
-M4 look etupuskuri
-Tuplaulostulot
- Vossen VFS1 vanteet joilla n. 2 tkm ajetut kumit
Helmikuussa myös korjailtu kiveniskemät, myllytetty auto kauttaaltaan ja pinnoitettu 5V pinnoitteella.
Tekniikaltaan minun aikana autoa laitettu reilusti
(Ei riitä 10 000€)
Konerikon takia autoon on vaihdettu n. 6tkm sitten 209 000 km ajettu moottori joka läpi käytiin moottorin avatessa ja samalla vaihdettiin:
-Täydellinen Jakoketjusarja
-Öljypumpun ketju ja ratas
- Venttiilikoppa tiivisteineen ja pultteineen
-Öljyt moottoriin sekä jakolaatikkoon suodattimineen
-Starttimoottori
-Moniurahihna
-Nelipyörä suuntaus myös tehtiin.
-Laturi
-Öljypohja
- Suuttimien pohjaprikat
Pientä hifistelyä on tehty sisällekkin mm.
12” subbari kontissa
Vahvistin kontin pohjaan vedetty piiloon silmistä seisomasta
Alacantara verhoilua laitettu
Äänieristetty ovet sekä kontti.
Autossa lähes tulkoon kaikki varusteet ja tarpeelliset vermeet ympärivuotista ajamista varten.
Harman kardon hifit (lisä bassolla)
Penkinlämmittimet
Adapt. Vakkari
Automaatti pitkät
Kaistavahti
Peruutuskamera
Hudi
Kaatuvat penkit
Sähköpenkit muistilla
Ajastettu lämmitin
Kahdet renkaat talvirenkaina alkuperäiset 19 jotka näkyy 2&3 kuvassa
Miinuksena autosta löytyy kilometrien tekemää patinaa ja ikävästi pientä kolarihistoriaa (3000-5000)€ eli ei mitään suurta ole ollut kyseessä. Autoon on vain 1 avain ja korissa olevat virheet näkyvät viimeisistä kuvista.
Autosta voi vapaasti tulla kyselemään lisää huolloista ym vastailen mielelläni