Siitä harvinaista alumiinikori herkkua seuraavalle, nimittäin näitä ei manuaalina kovin montaa ole. Tämäkin taitaa olla nettiauton ainoa ja samalla halvin tieliikennekelpoinen a8. Autoon on tosiaan vaihdettu 140tkm ajettu moottori 2023 jolloin tehty samalla jakopää. Moottori tänäpäivänä on noin 180tkm ajettu. Itsellä toimittanut käyttöauton virkaa mainiosti. Mutta tamperelle muutettua totesin että näin isoa autoa on hieman epämukava ajella kaupungissa. Tietyömaista kaupunkia lukuunottamatta, auto on todella vakaa ja mukava ajella maantiellä. Ei vetele eikä täristä. Koko auto on tosiaan alumiinista valmistettu joten leimalle ei ruosteita ole ollut eikä tule olemaan. Pomminvarma 2.8l v6 jaksaa tätäkin liikuttaa mukavasti alumiinikorin ansiosta, eikä kulutuskaan ole mahdoton. ~10,8 yhdistetty. Auto ilmeisesti italiassa alunperin ollut kun manuaalit italiaksi. 2010 sitten tuotu ruotsista suomeen. Talvivanteille löytyy myös kesäkumit jotka ok.
Plussia ja lähiaikoina tehtyjä huoltoja
+ Huollettu tarpeen pitäen ja 10tkm välein öljyt+suodatin
+ Molemmat raidetangon päät vaihdettu
+ Kuskinpuolen sisempi raidetangon pää vaihdettu
+ Takajarrupalat vaihdettu
+ Apparinpuolelle olkavarsi ja alatukivarsi vaihdettu
+ Vaihteistoöljyt
+ Molemmat etupyörien laakerit
+ Peräöljyt
+ Maf anturi
+ Nelipyöräsuuntaus
+ 2 vanteet
+ Sähkösäätöiset nahkajakkarat
+ Puhaltimen vastus
+ Jääkylmä ilmastointi (kun puhallin on sillätuulella että puhalletaan)
Mutta ei tämäkään 29v yksilö täydellinen ole joten miinuksiakin on
-+ 2,5" rst putki katilta perään yhdellä resonaattorilla (vakioputkisto löytyy mukaan halutessaan)
- Korissa sanomista (pahimmat kuvissa)
- Kuskinpuolen etu vetonivel vaihtokunnossa
- Herjaa aina käynnistettyä hetken että jokin valo olisi palanut
- Vakkari ei toimi (en ole tutkinut)
- Kesärenkailla jotka alla ajaa vielä kesän
- Puhallin ruvennut temppuilemaan, välillä toimii välillä ei. todnäk hiilet loppu.
Paljon jäi varmasti sanomatta joten jos jokin jäi mietityttämään taikka heräsi jokin kysymys niin kysy ihmeessä. Saa laittaa viestiä, soittoa, morsekoodia, kyyhkystä, sähköpostia, pullopostia tai lähetä lähetti tuomaan kysymys. Kaikki käy.
Ehdota vaihdossa rohkeesti mitä vaan. Etusijalla pienet coupet mutta ehdottaa saa ja pitää ihan mitävaan.