Erittäin hyvin säilynyt yksilö. Lähes kaikki alkuperäistä (ml. tuulilasi), kattokangas uusittu ilkivallan vuoksi >6 v sitten.
Varustelu tehtaalta lähes ”täydellinen”, oikeastaan vain cruise puuttuu. Tehdasvarusteina harvinaisempia:
- erkoisväri + erikoissisusta
- M-sport paketti (alusta, putkisto, korisarja, penkit, ratti), kaikki tehtaalta asti.
- täysautomaattinen katto
Auto tuotu Saksasta 2007 ja ollut Suomessa kesäkäytössä. Vuodesta 2014 ajettu 32 tkm. Minulla 6 vuotta, jona aikana 8 tkm. Talvella 2020/21 vaihdoin kaikki öljyt (moottori, vaihteisto & perä) ja kunnostin penkkien nahat.
Juuri katsastettu,...
Erittäin hyvin säilynyt yksilö. Lähes kaikki alkuperäistä (ml. tuulilasi), kattokangas uusittu ilkivallan vuoksi >6 v sitten.
Varustelu tehtaalta lähes ”täydellinen”, oikeastaan vain cruise puuttuu. Tehdasvarusteina harvinaisempia:
- erkoisväri + erikoissisusta
- M-sport paketti (alusta, putkisto, korisarja, penkit, ratti), kaikki tehtaalta asti.
- täysautomaattinen katto
Auto tuotu Saksasta 2007 ja ollut Suomessa kesäkäytössä. Vuodesta 2014 ajettu 32 tkm. Minulla 6 vuotta, jona aikana 8 tkm. Talvella 2020/21 vaihdoin kaikki öljyt (moottori, vaihteisto & perä) ja kunnostin penkkien nahat.
Juuri katsastettu, öljyt ja suodattimet vaihdettu, sekä kampiakselin asentotunnistin uusittu.
Puutteita:
- radio ei alkuperäinen, vain samannäköinen
- oikeat etuoven kaiuttimien koristerenkaat rikki (kuva)
- vasen etuvilkku korjattu (ei näy)
- vasemmassa kyljessä pieni painauma (kuva)
Varmasti muutakin ajan tuomaa patinaa/kulumaa on, eli auto ei ole museoentisöity. Suomen museokilpiin kyllä varmaan menee tällaisenaankin kevyesti, kun ikä 2029 alussa täyttyy.
Jos siis etsit hyvin säilynyttä yksilöä, niin soita ja tule katsomaan.