Hyvin toiminut sysleri isolla hemillä myyntiin.
Amerikan malli kilsamittareilla.
Ollut Japanissa ilmeisesti uudesta asti josta tuotu Suomeen 2020.
Auto ollut itsellä helmikuusta 22 lähtien, parina ekana talvena ajettu vähän sen jälkeen pidetty seisonnassa talvet suojassa.
Hyvin pirteä moottori liikkuu näinkin suuri koppa mukavasti.
Juuri laitettu uudet takarenkaat ja auto vahattu.
Huollettu kesäksi isommin ja leimattu.
Etupää kolahtelee jostain mitä ei löydetty katsurilla. Uusittu minun aikana tähän eteen vahvistetut koiranluut rasvanipoilla, etuvakaajan puslat, molemmat ylätukivarret.
Autoa huollettu...
Hyvin toiminut sysleri isolla hemillä myyntiin.
Amerikan malli kilsamittareilla.
Ollut Japanissa ilmeisesti uudesta asti josta tuotu Suomeen 2020.
Auto ollut itsellä helmikuusta 22 lähtien, parina ekana talvena ajettu vähän sen jälkeen pidetty seisonnassa talvet suojassa.
Hyvin pirteä moottori liikkuu näinkin suuri koppa mukavasti.
Juuri laitettu uudet takarenkaat ja auto vahattu.
Huollettu kesäksi isommin ja leimattu.
Etupää kolahtelee jostain mitä ei löydetty katsurilla. Uusittu minun aikana tähän eteen vahvistetut koiranluut rasvanipoilla, etuvakaajan puslat, molemmat ylätukivarret.
Autoa huollettu minun aikana hyvin, huoltokirja kuvissa.
Viime kesänä vaihdettu uusi ilmastoinnin kompressori.
Löytyy K&N vaparisuodatin sarja, Zautomotiven TranzFormer vaihteiston ohjaus moduuli sekä NoEsp.
Putkistoa muokattu ottamalla iso "matkalaukku" vaimennin pois ja laitettu suoraa tilalle.
Hyvät äänet, ei ole kovat normi ajossa mutta kuuluu kyllä mikä moottori pellin alla kun painaa pedaalia.
22 tuumaiset kromivanteet.
Miinuksiakin jotain;
-etupenkkien niskatukien tekonahka kuoriutuu
-etukaaret "rujot", auto ollut joskus madalletumpi ja pyörät ottaneet kiinni.
-kiinansoittimen taustavalot huonot, näkee pimeällä näytön.