Mökkihankinnan myötä jäänyt pihalle seisomaan.
Käy ja kulkee tasaisesti. Ilmastointi, webasto, lohkolämppäri sisäpistokkeella ja tuulilasin lämmitys. Penkilämmitykset toimii myös takapenkeillä. Sähkö-ikkunat, vakkari.. Lisänä softa, jolla madaltaa ja korottaa alustaa omien mieltymysten mukaan. Tasaustoiminto esim. yöpymistä varten. Takaluukussa kahva millä aukeaa sisältä päin.
Isot rempat tehty reilu vuoden sisällä, mm. Moottorin öljyt ja suodatin vaihdettu, ilma- ja naftasuodatin, kaikki jarrut käyty läpi, etupään veto-akselit ja kaikki pyöränlaakerit. Myös puslia ja 4pyörösuuntaus menneenä talvena. Ja mitä nyt vastaan tullut, on korjattu.
Sisusta/kankaat ehjiä, mutta ajetut kilsat näkyvät.
Iso pino kuitteja...
Mökkihankinnan myötä jäänyt pihalle seisomaan.
Käy ja kulkee tasaisesti. Ilmastointi, webasto, lohkolämppäri sisäpistokkeella ja tuulilasin lämmitys. Penkilämmitykset toimii myös takapenkeillä. Sähkö-ikkunat, vakkari.. Lisänä softa, jolla madaltaa ja korottaa alustaa omien mieltymysten mukaan. Tasaustoiminto esim. yöpymistä varten. Takaluukussa kahva millä aukeaa sisältä päin.
Isot rempat tehty reilu vuoden sisällä, mm. Moottorin öljyt ja suodatin vaihdettu, ilma- ja naftasuodatin, kaikki jarrut käyty läpi, etupään veto-akselit ja kaikki pyöränlaakerit. Myös puslia ja 4pyörösuuntaus menneenä talvena. Ja mitä nyt vastaan tullut, on korjattu.
Sisusta/kankaat ehjiä, mutta ajetut kilsat näkyvät.
Iso pino kuitteja aiempien omistajien aikana, mm webasto uusittu, ilma-alustan kompura, hehkut, airbagejä, syöttöpumpun remmi, alustan puslia, kulutusosia.. jakopäällä n.50tkm jäljellä.
Suvikumeina toyo at3, talvirenkaina ~2tkm ajetut michelin x-ice north 4.
Keulalla tarpeeksi valaiseva w-light ja takana työvaloina 4x purelux terrain.
Mukana osat jakopään vaihtoon ja lukitustapit, pari peruutustutkan anturia, termostaati ja alkuperäinen radio.
Havaitut viat;
- Tuulilasin alareunassa vaakasuuntainen halkeama, joka ollut siitä asti kun auton ostin, - vas takajarrulevyn pidätinruuvi puuttuu, porattu auki jarrurempan yhteydessä, - Taka-ovien kalvot voisi repiä pois ja laittaa uusiksi.
-Hanttarin etulokari ja ovi vaihdettu. Ovessa muutama hankauma mitkä paranee puleerauksella jos niin pahasti jollain pistää silmään tässä hintaluokassa.
Ei tarvetta vaihdokille.