Siisti, hyväkuntoinen ja huollettu auto kaupan. Hyvä ajettavuus, myös talvikelillä, ja varsin hyvät valot, mistä viisi tähteä myös TM:n nelivetoisten talvitestissä, no 4/2016. Etutilat käyvät myös aikuisille, takapenkki sopinee paremmin alakoululaisille kuin teinihujopeille. Tavaratila tuskin sopii lastenvaunujen tai -rattaiden kuljetukseen vaan paremmin kauppakasseille tms. pienemmille matkatavaroille.
Tekniikka on perinteistä ja luotettavaa: 2-litrainen tähän autoon riittävän pirteä ja taloudellinen Skyactiv-G moottori jakoketjulla ilman turboa sekä kuusivaihteinen momentinmuunninautomaatti. Alusta on suojattu uutena Lahdessa alan liikkeessä, sitten 8/2020 Satakunnassa 35tkm ajettuna ja tarkastettu/täydennetty 2/2024. Noita et voi rahallakaan enää ostaa autoon, johon niitä ei ole aikanaan tehty!
Kesärenkaat ovat...
Siisti, hyväkuntoinen ja huollettu auto kaupan. Hyvä ajettavuus, myös talvikelillä, ja varsin hyvät valot, mistä viisi tähteä myös TM:n nelivetoisten talvitestissä, no 4/2016. Etutilat käyvät myös aikuisille, takapenkki sopinee paremmin alakoululaisille kuin teinihujopeille. Tavaratila tuskin sopii lastenvaunujen tai -rattaiden kuljetukseen vaan paremmin kauppakasseille tms. pienemmille matkatavaroille.
Tekniikka on perinteistä ja luotettavaa: 2-litrainen tähän autoon riittävän pirteä ja taloudellinen Skyactiv-G moottori jakoketjulla ilman turboa sekä kuusivaihteinen momentinmuunninautomaatti. Alusta on suojattu uutena Lahdessa alan liikkeessä, sitten 8/2020 Satakunnassa 35tkm ajettuna ja tarkastettu/täydennetty 2/2024. Noita et voi rahallakaan enää ostaa autoon, johon niitä ei ole aikanaan tehty!
Kesärenkaat ovat uudet (5/26), nastarenkaat hyväkuntoiset syksyllä 2021 hankitut. (Satamakuvissa näkyvät auton ekat talvirenkaat menivät toukokuussa kierrätykseen ja uudet Toyot tulivat tilalle.)
Autossa on hyviä toimivia varusteita, mm.: Bluetooth handsfree, navigaattori, peruutuskamera, sähkölämmittimet sekä vetokoukku. Radio ja CD-soitinkin taitaa olla;) Tietoviihdeosastoa ohjataan kätevällä ja intuitiivisella keskikonsolin rullalla ajon aikana. Lääpintänäyttökin on mutta se toimii vain auton ollessa paikallaan. Safety rules!
Kauneusvirheinä ovat vasemman etupyörän etupuolen naarmu muoviosissa, ks. kuva sekä ratin mustan pinnan kuluminen harmaaksi otekohdista. Kummallekin voinee osaava tehdä jotain.
Auto on huollettu vuosittain: 2016-20 Lahden Laakkosella, 2021 Porin Karlassa ja 2022-26 omatoimisesti ja kirjattu myös ylös. Voimansiirron öljyt on vaihdettu kahdesti: 6/21 (44tkm) ja 7/25 (100tkm). Jäähdytysneste ja sytytystulpat on vaihdettu 7/25 (100tkm) Viimesin huolto on tehty 5/26 (115tkm), jossa vaihdettu myös moniurahihnat ja kiristin. Ilmastointi on viimeksi huollettu Porin Karlassa 5/26.
Vaihto vain rahaan. Tiukan hinnan tivaajille: tervetuloa katsomaan, tutkimaan, koeajamaan ja tekemään oma tarjouksenne!