Tästä kunnon diesel mersu vielä ilman adblue laitteita. Todella siistissä kunnossa eikä ruoste vaivaa tätä yksilöä.
AMG-varustepaketilla
Musta sisäkaton verhoilu
Webasto kaukosäätimellä
Defan akkulaturi
Luminalights xbar 30 lisävalopaneeli. Matalalla valokuviolla, joten toimii hienosti myös nuin alas asennetuna. Lisävalolle asennettu kytkimet, joista saa itse valon ja parkin pois päältä.
Katsastettu 25.6.2026 ilman huomautuksia.
Vuoden sisään...
Tästä kunnon diesel mersu vielä ilman adblue laitteita. Todella siistissä kunnossa eikä ruoste vaivaa tätä yksilöä.
AMG-varustepaketilla
Musta sisäkaton verhoilu
Webasto kaukosäätimellä
Defan akkulaturi
Luminalights xbar 30 lisävalopaneeli. Matalalla valokuviolla, joten toimii hienosti myös nuin alas asennetuna. Lisävalolle asennettu kytkimet, joista saa itse valon ja parkin pois päältä.
Katsastettu 25.6.2026 ilman huomautuksia.
Vuoden sisään korjattu isolla kädellä.
- egr-korjaus
- uudet iskunvaimetimet ja yläpään laakerit
- koiranluut, poikittaistukivarret ja reaktiotangot eteen
- öljynjäähdyttimen tiivisteremontti, jonka yhteydessä poistettu imusarjan läpät ja uusittu mm. vesipumppu, kiristin, rullat, pcv-venttiili ja öljynsuodatinjalan tiivisteet. Samalla uusittu muutenkin kaikki tiivisteet, mitä irti käytettiin.
- uusi vasen etuvetoakseli ja sille teetetty mb-osalla parannettu laakerointi
- vaihteiston öljynvaihto
- lämmityslaitteen puhallin uusittu
- webaston polttoainelinja uusittu
- ilmastointihuolto
- takakelkan runkopuslien vaihto ja kardaanin kannatinlaakerin vaihto
- nelipyöräsuuntaus
Muutenkin huollettu tiheään ja viimeisin huolto 23.3.2026 / 361tkm
Android soitin, joka toimii jouhevasti. Tähän malliin tehty versio, joten kaikki alkuperäiset toiminnot edelleen käytössä. Alkuperäisen soittimen saa mukaan.
Alkuperäinen alletaittuva vetokoukku 13 napaisella pistokkeella.
Vanteita löytyy 4 sarjaa. Kuvissa näkyvissä 18" vanteissa todella hyvät kesärenkaat, lisäksi kuvissa 17" talvivanteet, joissa ok nastat alla. Kuvissa myös 18" vanteet, joissa ei renkaita ja ainakin yksi vanne pitäisi oikaista. Sitten löytyy vielä 18" vannesarja, joissa huonot kitkarenkaat.
Laitettu sillä mallin, että pitäisin pitkään, mutta nyt mahdollisuus ottaa työsuhdeauto, joten tämä jää ylimääräiseksi. Eli jollekkin pitkäksi aikaa tästä laatuauto alle.