Kakkos auton virkaa ajanut viimiset pari vuotta, eikä enään oikein käyttöä ole ollut, jonka johdosta käytännössä katsastuksesta saakka ollut vain seisonnassa.
Vajaa 6 vuotta itsellä ollut ja vakiona ollut. Tämän aikana jos jonkin näköistä huoltoa tehty. Tekniikka pelaa niinkuin pitää eikä isompia vikoja. Pellit yllättävän hyvässä kunnossa, mutta kuskin ovessa pieni alkava ruostekukka sekä vasemmasta takakaaren kulmasta maalia kulunut pois. Maalipinnassa muutama naarmu.
- Turbo vaihdettu 2023 ja ei ole montaa kilometriä sen jälkeen ajeltu.
- Suuttimien prikat vaihdettu 2023
- Akut 2023
- Ohjaustehostimen letku + nesteet 2026
- yms. jarruja,...
Kakkos auton virkaa ajanut viimiset pari vuotta, eikä enään oikein käyttöä ole ollut, jonka johdosta käytännössä katsastuksesta saakka ollut vain seisonnassa.
Vajaa 6 vuotta itsellä ollut ja vakiona ollut. Tämän aikana jos jonkin näköistä huoltoa tehty. Tekniikka pelaa niinkuin pitää eikä isompia vikoja. Pellit yllättävän hyvässä kunnossa, mutta kuskin ovessa pieni alkava ruostekukka sekä vasemmasta takakaaren kulmasta maalia kulunut pois. Maalipinnassa muutama naarmu.
- Turbo vaihdettu 2023 ja ei ole montaa kilometriä sen jälkeen ajeltu.
- Suuttimien prikat vaihdettu 2023
- Akut 2023
- Ohjaustehostimen letku + nesteet 2026
- yms. jarruja, niveliä, nesteitä vaihdettu vuosien varrella
Vikoja:
- Taka oikean reunan tutka pimeänä
- Tuulilasi halki (mennyt kahdesta edellisestä katsastuksesta silti läpi)
Kahdet renkaat. Nastat alla tällä hetkellä ja kesäset kuvissa. Nastat ok ja kesät suht lopussa. Mukaan saa halutessaan 19" amg replikat, joista yksi halki. Taittuva koukku. Puolsähköpenkit.
Mieluiten viestillä yhteydenotot ja ei vaihtoa.