Ei kedon kaunein kukka eikä kedon rumin kukka.
Perus 8 tappi omega väkivahvalla moottorilla.
Perus pakoputken hitsailuhommia jos haluaa äänet vähän siistimmäksi keskeltä vuotaa. Vanhalla omistajalla oli takaäänenvaimennin irti niin lyötiin loppupäähän suoraa putkea.
Tammikuussa ostin niin ei itsellä hirveemmin tullut kokemusta auton kanssa mutta 50km joka päivä kuljettanut töihin ongelmitta.
Venttiilikannen tiiviste vaihtokunnossa. Halpa ja helppo vaihtaa.
Edessä vasemmalla jarrusatulassa joku homma kääntää rattia vasemmalle jos oikein polkasee jarrut pohjaan.
Plussia nyt jos pitää tähän keksiä niin kitkalukko perä ja manuaali loota eikä hirveesti rullattu autolla...
Ei kedon kaunein kukka eikä kedon rumin kukka.
Perus 8 tappi omega väkivahvalla moottorilla.
Perus pakoputken hitsailuhommia jos haluaa äänet vähän siistimmäksi keskeltä vuotaa. Vanhalla omistajalla oli takaäänenvaimennin irti niin lyötiin loppupäähän suoraa putkea.
Tammikuussa ostin niin ei itsellä hirveemmin tullut kokemusta auton kanssa mutta 50km joka päivä kuljettanut töihin ongelmitta.
Venttiilikannen tiiviste vaihtokunnossa. Halpa ja helppo vaihtaa.
Edessä vasemmalla jarrusatulassa joku homma kääntää rattia vasemmalle jos oikein polkasee jarrut pohjaan.
Plussia nyt jos pitää tähän keksiä niin kitkalukko perä ja manuaali loota eikä hirveesti rullattu autolla niin varmasti saa vielä hyvän pelin jollekkin eteenpäin.
Huhtikuussa käytin nelipyöräsuuntauksessa kun vaihdoin uudet kesärenkaat vanteille.
Moottorin vikavalo palaa muutaman minuutin kylmällä koneella mutta sammuu kun hetken ajelee.
12 tuumanen subbari, pioneerin vahvarilla, pioneerin bluetooth mankka ja vahvari vedetty 35mm kytkentäsarjalla niin ei jää ainakaan johdoista kiinni.
Vaihtoja voi ehdottaa bensapiheihin pikkuautoihin.
Varmasti jäi kerrottavaa vielä niin pistä viestiä tai soita niin jauhetaan lisää!