Katsastettu tammikuussa 2026 ilman ongelmia, ainut moite taisi olla että vasemman puolen ajovalo osoitti liian ylös.
Auton pohja on ikäisekseen kunnossa, mutta korissa toki pientä ruosteen alkua kontissa ja oikealla puolen takarenkaan kohdilla. Auto sisältä siisti, kuskin penkillä jotain likaa, lähtee pesemällä.
Auto ollut pääasiassa kauppakassina, sekä lyhyissä työmatka ajoissa.
Talvella 2025 ostettu uudet nastarenkaat.
Kesärenkaina tällä hetkellä vanhat talvinakit joista revitty nastat irti.
Touko/Kesäkuussa 2026 vaihdettu
- Akku
-...
Katsastettu tammikuussa 2026 ilman ongelmia, ainut moite taisi olla että vasemman puolen ajovalo osoitti liian ylös.
Auton pohja on ikäisekseen kunnossa, mutta korissa toki pientä ruosteen alkua kontissa ja oikealla puolen takarenkaan kohdilla. Auto sisältä siisti, kuskin penkillä jotain likaa, lähtee pesemällä.
Auto ollut pääasiassa kauppakassina, sekä lyhyissä työmatka ajoissa.
Talvella 2025 ostettu uudet nastarenkaat.
Kesärenkaina tällä hetkellä vanhat talvinakit joista revitty nastat irti.
Touko/Kesäkuussa 2026 vaihdettu
- Akku
- Öljyt
- Öljynsuodatin
- Polttoaineensuodatin
- Moottorin lämpötila-anturi
- Sytytystulpat
- Sytytyspuola
- Umpiot kiillotettu
Noin pari kk sitten vaihdettu myös ilmansuodatin moottorille.
Etujarrulevyt ja palat uusittu 2024.
Äänentoistona JBL Stage1 621 koaksaali kaiuttimet, sekä Pioneerin mankka.
Huomioitavaa/laitettavaa autossa.
- Tyhjäkäynti käy matalilla kierroksilla ajoittain.
- Alempi moottorin tukikumi on löystynyt, joten moottori heiluu hieman normaalia enemmän, eteenkin tyhjäkäynnillä.
- Auto rupesi syömään öljyä kohtalaisen paljon touko/kesäkuu välillä.
Pienempiä huomioita.
- Hieman ruostejälkeä takaluukussa, sekä takarenkaan kaaressa oikealla puolen.
- Takana muovipuskurissa hieman jälkeä edellisen omistajan jäljiltä, liekkö peräkärryn kanssa törttöillyt.
- Edestä oikealta puolen puuttuu yksi muovisäleikkö. ^
- Vasemman puolen takaikkuna on massattu kiinni. Vuoti aiemmin vettä sisälle kovalla sateella.
On mahdollista, että jotain jäi tässä kertomatta, mutta kysymällä saa lisätietoja.
Parhaiten yhteyttä saa viesteillä, koitan myös vastailla parhaani mukaan puheluihin.