Tarjolla tilava Ford Mondeo farmari, kohtuullisilla kilometreillä 2.omistajalta.
Luokkansa tilavimpia, takapenkilläkin on aikuisellakin tilaa istua ja takapenkit kaatamalla kyytiin melkein sopii pienen yksiön sisältö.
Moottorina Duractec HE 2.0l, Fordin luottokone (ketjulla) ja 5 vaihteinen manuaali.
Ensimmäisellä omistajalla 15 vuotta ja minulla 12/2025 alkane, tuli meille kun vanha diesel luovutti talvella.
Mondeo on kaikinpuolin mukava käyttöpeli.
10kk vuodesta arvostaa kun huurre ja jää lähtee tuulilasista nopeasti, riittää että laittaa lämmityksen päälle.
Kävi kuitenkin niin ette että vanha diesel auto tuli kuntoon ja se saatiin jopa katsastettua...
Tarjolla tilava Ford Mondeo farmari, kohtuullisilla kilometreillä 2.omistajalta.
Luokkansa tilavimpia, takapenkilläkin on aikuisellakin tilaa istua ja takapenkit kaatamalla kyytiin melkein sopii pienen yksiön sisältö.
Moottorina Duractec HE 2.0l, Fordin luottokone (ketjulla) ja 5 vaihteinen manuaali.
Ensimmäisellä omistajalla 15 vuotta ja minulla 12/2025 alkane, tuli meille kun vanha diesel luovutti talvella.
Mondeo on kaikinpuolin mukava käyttöpeli.
10kk vuodesta arvostaa kun huurre ja jää lähtee tuulilasista nopeasti, riittää että laittaa lämmityksen päälle.
Kävi kuitenkin niin ette että vanha diesel auto tuli kuntoon ja se saatiin jopa katsastettua.
Sillä kun ei ole muuta arvoa kuin käyttöarvo, niin on järkevintä myydä Mondeo ja ajaa vanha loppuun.
Auto on hyväkuntoinen muttei uusi. Käytön jälkiä ja kulumaa löytyy jonkin verran.
Näkyvimpänä nämä:
- Matkustajan puolella hanskalokeron ja ovipaneelin muoviverhouksia on korjattu
- Oikeassa takaovessa on naarmuja
- Vasemman takalokasuojan kaaressa on alkava ruostekukka
Viimeisimmän huollon mittarilukema: 223 756km
Säännöllisten huoltojen lisäksi mm.EGR vaihdettu (182241km), taka-akselin puslat+startti(198507km), kytkinremontti+kaksoismassavauhtipyörä(200948km), pyöränsuuntaus(219193km), moottorin+vaihdelaatikon tukikumit(2/2026), akku(223187km).
Kahdet renkaat alumiinivanteilla, kesärenkaat hyvin vähän ajetut, talvirenkaissa pintaa reilusti mutta nastoja irronnut jonkin verran.
Autossa on Calixin moottorilämmitin sisäpistokkeella.
Mukaan tulee sisätilanlämmitin ja lämmitinkaapeli (Calix alkuperäinen, ostettu 12/2025)
Katsastus alkaa olemaan ajankohtainen, joten katsastan auton vielä ennen myyntiä.
Vaihdokkia sopii myös ehdotella.
Voisin kelpuuttaa vaihdossa pienemmän auton, myös samankokoiset tai isommat dieselit saattaisivat kelvata.
Tai oikeastaan mikä tahansa mielenkiintoinen auto /
kevyt kuorma-auto / paku tms.
Ei kuitenkaan moottoripyörät, moottorikelkat, traktorit tai muut.