Haikein mielin loistava Hiace seuraavalle käskyttäjälle. Myydään koska ei enää tarvetta pakettiautolle. Kilometrejä kuitenkin tulee kun käyttöautona myynnin ajan.
Vaparimalli, eli ei hajoavaa turboa mutta silti melkein yhtä tehokas! Kulutus maltillisella ajolla 8L/100km.
Tämä mottori kestää vaikka ydinpommin.
Plussia, joita lisäilen kun mieleen tulee:
-Katsastettu juuri puhtain paperein
-Huollettu hyvin
-Jakopää vaihdettu vasta
-Todella hyvä ajaa, menee suoraan eikä vetele
-Läpijuostava joka...
Haikein mielin loistava Hiace seuraavalle käskyttäjälle. Myydään koska ei enää tarvetta pakettiautolle. Kilometrejä kuitenkin tulee kun käyttöautona myynnin ajan.
Vaparimalli, eli ei hajoavaa turboa mutta silti melkein yhtä tehokas! Kulutus maltillisella ajolla 8L/100km.
Tämä mottori kestää vaikka ydinpommin.
Plussia, joita lisäilen kun mieleen tulee:
-Katsastettu juuri puhtain paperein
-Huollettu hyvin
-Jakopää vaihdettu vasta
-Todella hyvä ajaa, menee suoraan eikä vetele
-Läpijuostava joka aivan ehdoton!
-Huoltokirja jota täytettykin hyvin
-Kitkalukkoperä
-Lähtee käyntiin todella hyvin, ei vastustele
-Bluetooth mankka! Hyvät popit.
-Lohkolämmitin + sisätilan pistoke
-Vetokoukku
-Komeat HELLA lisävalot!
-Kahdet renkaat
-Lähivuosina ei ajettu talvella lainkaan
-Ei syö öljyä taikka muuta mitä ei pitäisi
-Ollut todella kevyellä ajolla!
Varmasti muutakin positiivista, Hiace kun on voittamaton!
Uusi tämä ei tietenkään ole joten käytönjälkiä on ja tämän ikäisessä tietenkin ruostetta. Tuukko hakeen?
Soita taikka laita viestiä jos alkoi kiinnostamaan taikka jokin mietityttää.
0401435113