Kovan bemarikuumeen takia kartanovolvo myyntiin. Auto tuli minulle täysin alkuperäiskuntoisena 740 faceliftinä ja olen sitä ajan myötä laitellut kivemman näköiseksi. 940 keula, laseja tummenneltu, elämää nähneet oceanit pistetty alle ja jouset laikattu. Tekniikaltaan muuten vakio ft, mutta ahtaa 1,3bar, vapari suodatin ja katin jälkeen suora putki. Ei ole liian kovat äänet, normi ajossa mukavan hiljainen ja kun polkee niin pörisee ja suhisee kivasti.
Kyseessähän on jenkkituonti eli ikäisekseen kohtuu kattavilla varusteilla, sähköinen kattoluukku, ilmastointi (vaatii täytön), 4x sähkölasit, lämmitetyt sähköpeilit ja penkinlämmittimet.
Viimeisen vuoden aikana autoon on tehty todella pitkä lista kaikenlaisia huoltoja, tässä varmaankin...
Kovan bemarikuumeen takia kartanovolvo myyntiin. Auto tuli minulle täysin alkuperäiskuntoisena 740 faceliftinä ja olen sitä ajan myötä laitellut kivemman näköiseksi. 940 keula, laseja tummenneltu, elämää nähneet oceanit pistetty alle ja jouset laikattu. Tekniikaltaan muuten vakio ft, mutta ahtaa 1,3bar, vapari suodatin ja katin jälkeen suora putki. Ei ole liian kovat äänet, normi ajossa mukavan hiljainen ja kun polkee niin pörisee ja suhisee kivasti.
Kyseessähän on jenkkituonti eli ikäisekseen kohtuu kattavilla varusteilla, sähköinen kattoluukku, ilmastointi (vaatii täytön), 4x sähkölasit, lämmitetyt sähköpeilit ja penkinlämmittimet.
Viimeisen vuoden aikana autoon on tehty todella pitkä lista kaikenlaisia huoltoja, tässä varmaankin tärkeimmät:
- Uusi kytkin (sachs) ja painelaakeri
- Jakopää
- Kampiakselin ja nokan stefat
- Kardaanin rätti
- Öljyt ja suodatin
- Käytännössä kaikki sytkävehkeet
- Bensapaineensäädin
- Kampiakselin asentotunnistin
- Bensapumppu ja suodatin
- Jarrupalat eteen molemmille puolille
jne.
Konttiin menee piuhat vahvistimelle ja autosta löytyy sonyn bluetooth mankka. Sisustan valaistusta myös päivitelty, mittaristossa siniset ledit, etujalkatiloissa siniset ledit, lämmönsäätöpaneelissa kirkkaat ledit ja lisämittareissa kirkkaat ledit (ahto ja jännite).
Kuvista poiketen molemmissa etuovissa 4x6,5 mideille ja diskantille paikat.
Vikojakin vanhasta autosta luonnollisesti löytyy:
- Tiputtaa ajon jälkeen vähän ohjaustehostimen nestettä
- Keskuslukitus temppuaa (kysy niin selitän)
- Nopeusmittari ei toimi ja kilsat pysähtyny
- Kuskin ikkunaa joutuu auttaa kädellä
- Hanskalokero lukossa eikä lähde auki
Ei mitään ajoa haittaavaa, mutta pientä tekemistä. Leimaa on joulukuun loppupuolelle.
Hintaa saadaan tiputettua, jos vaihdetaan oceanit 15" peltivanteisiin joissa todella huonot nastat.
Myynnissä ensisijaisesti rahalla, mutta vaihdossa voin ottaa e39 bemarin m57 koneella. MITÄÄN MUUTA EN TARVITSE!!!
Yhteydenotot soittamalla tai whatsapp 040 323 6357