Tästä eteenpäin suht viimeisen päälle oleva vani.
Auto käyty kauttaaltaan läpi n.10v sitten, mutta pidetty todella hyvin.
Ainoat sanomiset maalipinnassa ovat etu- ja takapuskurissa, ne ajansaatossa vähän kärsineet.
Moottori käyty läpi muutama sata kilometriä sitten, alakertaan uusittu laakerit ja männänrenkaat. Perä huollettu samalla, laatikkoon vaihdettu öljyt.
Takana kaikki uudet jarruryjät, rummuista lähtien.
Banksin turbosarjalla, joten ei ole ihan niin laiska kuin vapaasti hengittävä.
Lakkapinnassa jonkinlainen hile, kuvat ei anna oikeutta miten hieno livenä on.
Miinukset:
Sähköt olisi hyvä siistiä moottoritilasta.
Hantin sähköikkuna ei toimi(johtunee irronneesta johdosta?)
Alustassa ei mitään moitittavaa, on tehty todella hyvin pohjatyöt.
Tästä eteenpäin suht viimeisen päälle oleva vani.
Auto käyty kauttaaltaan läpi n.10v sitten, mutta pidetty todella hyvin.
Ainoat sanomiset maalipinnassa ovat etu- ja takapuskurissa, ne ajansaatossa vähän kärsineet.
Moottori käyty läpi muutama sata kilometriä sitten, alakertaan uusittu laakerit ja männänrenkaat. Perä huollettu samalla, laatikkoon vaihdettu öljyt.
Takana kaikki uudet jarruryjät, rummuista lähtien.
Banksin turbosarjalla, joten ei ole ihan niin laiska kuin vapaasti hengittävä.
Lakkapinnassa jonkinlainen hile, kuvat ei anna oikeutta miten hieno livenä on.
Miinukset:
Sähköt olisi hyvä siistiä moottoritilasta.
Hantin sähköikkuna ei toimi(johtunee irronneesta johdosta?)
Alustassa ei mitään moitittavaa, on tehty todella hyvin pohjatyöt.