Siitä myyntiin oma käyttöauto toisen projektin tieltä pois. Auto ollut minulla yli puoli vuotta jonka aikana vaihdettu öljyt, kertaakaan en ole tällä tielle jäänyt ja ei ole ollut minun omistuksessa mitään vikaa
2100€ ILMAN VANTEITA. 2500€ VANTEILLA
Plussia
- ohjelmoitu liikkuu ihan ok ripeästi
- alustasarja (vakio mukaan)
- ruskee nahkasisusta
- hyvä ajaa
- 6v manuaali (matkaajossa 4L/100km)
-vetokoukku...
Siitä myyntiin oma käyttöauto toisen projektin tieltä pois. Auto ollut minulla yli puoli vuotta jonka aikana vaihdettu öljyt, kertaakaan en ole tällä tielle jäänyt ja ei ole ollut minun omistuksessa mitään vikaa
2100€ ILMAN VANTEITA. 2500€ VANTEILLA
Plussia
- ohjelmoitu liikkuu ihan ok ripeästi
- alustasarja (vakio mukaan)
- ruskee nahkasisusta
- hyvä ajaa
- 6v manuaali (matkaajossa 4L/100km)
-vetokoukku
- vakkari
- ilmastointi joka toimii
Miinuksia
- vasemmassa takakyljessä ja oikean puolen takaovessa lommot
- joissakin kohissa ruostetta
- leimaa ei ole kauaa (käsijarrun kiristys ja ratti vaihtaa leimalle)
- ei ole mankkaa
- kontti ei aukea ulkopuolelta mutta lasi toimii
- konepellin vaijeri poikki mutta saa silti auki
- huoltokirjaa ei ole mutta on kirjattu joitakin huoltoja ylös
- etulokasuojissa jälkiä ku renkaat ottaneet kiinni
Ostajalle finnittömät kilvet mukaan
Auto on jokapäiväisessä ajossa joten kilometrejä tulee lisää
Jotakin jäi varmasti sanomatta joten otathan yhteyttä wa/puhelin nolla442003162 jos kiinnostus heräsi!
Ensisijaisesti rahalla mutta vaihtojakin voi ehdottaa