Myydään ylimääräiseksi jäämässä oleva käyttöauto uuden alta pois. Ollut mulla muistaakseni 8vuotta. Ajettu pitkää työmatkaa ja kilometrejä on kertynyt nyt 330tkm > 612tkm.
Uusittu kytkin kokonaisuudessaan 520tkm kohdilla.
580tkm nurkilla kardaanin ristinivel+tasapainotus
2x renkaat, talviset nastoilla (kesäset että talviset pari hyvää ja pari huonompaa)
Musta kangassisusta
Huollettu sen mukaan mitä tarvetta ollut. Viimeisimpänä uusi 95ah akku, startti, ahtoputki tälle vuoteen.
Miinuksia; tuulilasissa useampi halkeama mutta ei näkökentässä
Koppa on elämää nähny et myllytys vois vaikkapa vähän virkistää ulkokuorta. Pari ruosteenalkua löytyy...
Myydään ylimääräiseksi jäämässä oleva käyttöauto uuden alta pois. Ollut mulla muistaakseni 8vuotta. Ajettu pitkää työmatkaa ja kilometrejä on kertynyt nyt 330tkm > 612tkm.
Uusittu kytkin kokonaisuudessaan 520tkm kohdilla.
580tkm nurkilla kardaanin ristinivel+tasapainotus
2x renkaat, talviset nastoilla (kesäset että talviset pari hyvää ja pari huonompaa)
Musta kangassisusta
Huollettu sen mukaan mitä tarvetta ollut. Viimeisimpänä uusi 95ah akku, startti, ahtoputki tälle vuoteen.
Miinuksia; tuulilasissa useampi halkeama mutta ei näkökentässä
Koppa on elämää nähny et myllytys vois vaikkapa vähän virkistää ulkokuorta. Pari ruosteenalkua löytyy.
Sisusta kaipaa pesua
Ilmastointi toimi vielä syksyllä nyt alkanut ketkuilemaan(magneettikytkin?) Kaikki muut sähköhärpäkkeet toimii.
Oik.taka jousi sanoi naps talven kovilla pakkasilla.
Varmaan löytyy muutakin, mut onhan tällä kilometrejäkin vähän yli sisäänajon :)
Jos kysyttävää soita tai laita viestiä.
Ei vaihtoja mihinkään