Haikein mielin luottoratsu myyntiin, poika aloittamassa päiväkodin ja 2-paikkaisella autolla ei kuskailu enään onnistu. Vuonna -22 ja 250tkm mittarissa olleena itse ostanut tämän ja olen auton kolmas(3) omistaja, historia täysin tiedossa ja dokumentoitu.
Autoa korjattu sitä mukaan aina kun mitään vikoja tullut ja tästä todisteena vinopino kuitteja mitä voidaan yhdessä pläräillä. Katsastettu myös moitteetta alkuvuodesta. Ja tällä hetkellä ei tiedossa olevia vikoja. Eli valmis auto suoraan ajoon. Itsellä vielä Elokuuhun asti ainakin jokapäiväisessä ajossa.
Neliveto lukoilla sekä autoon asennettu 2mm paksunen teräs pohjapanssari, korotettu 25mm ja stage 1 myös ohjelmoitu(198hp & 428nm). Autossa alla Allterrain kumit jossa vielä reilusti pintaa ja talveksi saa valita haluaako kitkat vai nastat (huom molemmat ei kuulu kauppaan, vain toiset)...
Haikein mielin luottoratsu myyntiin, poika aloittamassa päiväkodin ja 2-paikkaisella autolla ei kuskailu enään onnistu. Vuonna -22 ja 250tkm mittarissa olleena itse ostanut tämän ja olen auton kolmas(3) omistaja, historia täysin tiedossa ja dokumentoitu.
Autoa korjattu sitä mukaan aina kun mitään vikoja tullut ja tästä todisteena vinopino kuitteja mitä voidaan yhdessä pläräillä. Katsastettu myös moitteetta alkuvuodesta. Ja tällä hetkellä ei tiedossa olevia vikoja. Eli valmis auto suoraan ajoon. Itsellä vielä Elokuuhun asti ainakin jokapäiväisessä ajossa.
Neliveto lukoilla sekä autoon asennettu 2mm paksunen teräs pohjapanssari, korotettu 25mm ja stage 1 myös ohjelmoitu(198hp & 428nm). Autossa alla Allterrain kumit jossa vielä reilusti pintaa ja talveksi saa valita haluaako kitkat vai nastat (huom molemmat ei kuulu kauppaan, vain toiset). Joten ei ole itsellä ainakaan ollut ongelmaa että jumiin olisi jäänyt. Autoa ei kylläkään ole mudassa ja metsäreiteillä pyöritetty joten siitä ei kokemusta.
Pakettiautoksi rekisteröity N1G, verot vuodessa 422,30€ ja kuten kuvista näkee että erittäin nätisti rakennettu. Säilytystilaa reilusti mm. takapenkkien kohdalla tussareille piilolokero joten ei tarvitse kaikkien näkyville jättää autoon. Sekä takana ulosvedettevät säilytyslokerot. Takalasit myös tummennettu.
Keulassa tehokas led-bar ja taakse asennettu lisäperuutusvalot.
Neliveto
Korotettu
Pohjapanssari
Tasauspyörästönlukko
Tummennetut takalasit
Kahdet renkaat
Toimiva ilmastointi
Vakionopeudensäädin
Lonkolämmitin
Automaatti
Täydellinen huoltokirja
Diesel
Kysellä saa autosta lisääkin tässä kuitenkin tärkeimmät.
Ei vaihtoja, enkä myy Ukrainaan halvemmalla. Asiointikieli Suomi, mikäli se ei onnistu niin älä laita viestiä. Yhteydenotot 0443130998. Auto mieheni, ilmoitus tehty vain eri tilillä.