Nyt ylimääräisenä; Golfin 1.8 TSI GT -malli Highline varustelulla. Näitä on muuten harvemmin tarjolla.
Hyvin huollettu ja historia tiedossa. Öljynkulutusremppa tehty kunnolla noin 120tkm kohdalla 2021 ja kuitti löytyy. Jakoketju samalla.
Muutoinkin vaihdettu herkästi kuluvia osia mm. jarrulevyjä ja paloja. Viimeisin öljynvaihtohuolto tehty 01/26 (191tkm) ja samalla vaihdettu oik. vetoakseli ristinivelineen kokonaan. Uudet jouset eteen 06/26 ja hitsattu helma. Katsastettu 22.6.26 puhtaasti ja mm. maininnalla, että päästöt tosi hyvät. Ei kuluta öljyä eikä muuta. Bensaa vie sen minkä tankkaa…Tuotu länsinaapurista 2019.
Sisällä ei oikein moitittavaa, verhoilu kunnossa ja sehän onkin parempi kangasverhoilu ja sporttipenkit...
Nyt ylimääräisenä; Golfin 1.8 TSI GT -malli Highline varustelulla. Näitä on muuten harvemmin tarjolla.
Hyvin huollettu ja historia tiedossa. Öljynkulutusremppa tehty kunnolla noin 120tkm kohdalla 2021 ja kuitti löytyy. Jakoketju samalla.
Muutoinkin vaihdettu herkästi kuluvia osia mm. jarrulevyjä ja paloja. Viimeisin öljynvaihtohuolto tehty 01/26 (191tkm) ja samalla vaihdettu oik. vetoakseli ristinivelineen kokonaan. Uudet jouset eteen 06/26 ja hitsattu helma. Katsastettu 22.6.26 puhtaasti ja mm. maininnalla, että päästöt tosi hyvät. Ei kuluta öljyä eikä muuta. Bensaa vie sen minkä tankkaa…Tuotu länsinaapurista 2019.
Sisällä ei oikein moitittavaa, verhoilu kunnossa ja sehän onkin parempi kangasverhoilu ja sporttipenkit säätöineen. Nahkaratti ja parhaat musavehkeet mitä näihin on tuolloin saanut. Kännykän saa kytkettyä auton äänentoistoon.
Ulkopinta pääosin hyvä. Kiveniskemiä on niinkuin muissakin. Tuulilasi vaihdettu vuosi sitten.
Kahdet renkaat; kesä erittäin ok ja nastat ok. Vanteiden maalipinta hiukan huono. Uudesti maalaamalla timanttiset. Tämä huomioitu hinnassa.
Kunnon lisävalo (helppo irrottaa) pimeyttä valaisemaan.
Vedot hyvin tallella ja tosi vakaa ajella. Vakkari päälle, popit kaakkoon ja auringonlaskuun…
Tyrkkää viestiä jos en vastaa puheluihin. Ei aina onnistu töissä.